ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 4 ارديبهشت 1403
سه شنبه 4 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 26 فروردين 1401     |     کد : 198509

لاوروف:

غرب جنگی همه جانبه علیه روسیه اعلام کرده است

وزیر خارجه روسیه امروز (پنجشنبه) گفت، غرب جنگ همه جانبه‌ای را علیه روسیه آغاز کرده است.

وزیر خارجه روسیه امروز (پنجشنبه) گفت، غرب جنگ همه جانبه‌ای را علیه روسیه آغاز کرده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه در نشست روابط بین المللی دیجیتال در مسکو گفت، غرب به شکل جمعی، به بهانه بحران اوکراین اعلام جنگی فراگیر علیه روسیه نموده است که زمینه‌های مختلفی از جمله اطلاعات را دربر می‌گیرد.

لاوروف تصریح کرد، روسیه خود را از کسی پنهان نمی‌کند و وارد انزوا نمی‌شود. بحران کنونی فرصت‌های بیشتری را برای توسعه می‌گشاید.

وی همچنین در این نشست خبری کشورهای غربی را متهم کرد که به دنبال قطع کانال‌های عادی گفتگو هستند.

وزیر امور خارجه روسیه گفت: با توجه به تلاش غرب برای مسدود کردن کانال‌های عادی گفتگو و در بحبوحه این شرایط، دیپلماسی دیجیتال تنها راه انتقال دیدگاه‌های یکدیگر به خارج از کشور است.

وی تاکید کرد: اوکراین آماده انجام عملیات رزمی در دونباس بود و این را نظامیان با افشای طرح‌های به اصطلاح «گردان‌های ملی‌گرای تندروی اوکراینی» نشان دادند.

لاوروف گفت، پروژه های بیولوژیکی در اوکراین در حال اجرا است که تا ساخت سلاح‌های بیولوژیک پیش می‌رود.

وی با اشاره به اظهارات اخیر ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه مبنی بر اینکه اهداف عملیات نظامی در اوکراین ناگزیر محقق خواهد شد، گفت که روسیه چاره‌ای جز حفاظت از شهروندان دونباس ندارد.

لاوروف گفت: ما در همه زمینه ها در یک جنگ ترکیبی مرگبار به سر می‌بریم و غرب خود را جولانگاه دموکراسی و آزادی بیان و مطبوعات نامیده است.

وی افزود: همه تعهداتی که غرب به عهده گرفته است، از جمله مسیرهای باز برای کسب اطلاعات، همگی نقض شده و به آن پایبند نبوده  و این همان کاری است که شرکای غربی ما انجام می دهند و به جای قوانین بین المللی، قوانین خود  را اختراع می‌کنند و نفرت و عدم تمایل خود را از منافع روسیه و رسانه های این کشور از زمان تعطیلی آن نشان می‌دهند.

وزیر خارجه روسیه توضیح داد که سایت‌ها و شرکت‌های الکترونیکی صفحات رسانه های روسی را می‌بندند و آشکارا و بدون هیچ شرمی در مورد آن صحبت می‌کنند.


نوشته شده در   جمعه 26 فروردين 1401  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode