ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 9 فروردين 1403
پنجشنبه 9 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 12 اسفند 1400     |     کد : 198189

مسئول دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری در قم:

صیانت از فرمان جهاد تبیین مقام معظم رهبری ضروری است

مسئول دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری در قم با اشاره به اهمیت جهاد تبیین گفت: صیانت از فرمان جهاد تبیین مقام معظم رهبری ضروری است.

 مسئول دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری در قم با اشاره به اهمیت جهاد تبیین گفت: صیانت از فرمان جهاد تبیین مقام معظم رهبری ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست اعضای هیأت اندیشه ورز جهاد تبیین استان آذربایجان شرقی صبح امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین صلح میرزایی مسئول دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری در قم و نویسنده کتاب جهاد تبیین در محل اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

میرزایی افزود: باید نهادها و نیروهای انقلابی برای جهاد تبیین احساس وظیفه کنند و پای کار جهاد تبیین بروند.

وی ابراز داشت: مقام معظم رهبری چند ماه روی این موضوع کار کرده‌اند و مصادیق جهاد تبیین اعلام شده و نباید این موضوع به یک کار تشریفاتی تبدیل شود.

مسئول دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری در قم ادامه داد: مسئله جهاد تبیین یک موضوع حاکمیتی بوده و باید تمام مردم در این خصوص نقش آفرینی کنند.

میرزایی درخصوص رویکرد سازمان تبلیغات اسلامی درخصوص جهاد تبیین نیز گفت: سازمان تصدی گرا نیست و باید در قرارگاه عملیاتی جهاد تبیین کار به مردم سپرده شود.

صیانت از فرمان جهاد تبیین مقام معظم رهبری ضروری است

وی افزود: آموزش نیروها، شبکه سازی مجموعه‌های جهاد تبیین و کار رسانه‌ای، باید در اولویت باشد.

میرزایی با اشاره به اینکه جهاد تبیین سه سطح درمانی و ترمیمی، تعمیقی و تهاجمی دارد، گفت: دشمن درحال ناامید کردن جوانان از انقلاب است، باید ظرفیت‌ها و موفقیت‌های انقلاب اسلامی تبیین شود. حتی معیشت مردم نیز به جهاد تبیین گره خورده است و این نشان از اهمیت جهاد تبیین دارد.

وی سپس گفت: برگزاری دوره تربیت مربی تبیین اندیشه‌های امامین انقلاب و آشنا نمودن طلاب و مبلغین با آثار مقام معظم رهبری و دیدگاه‌های ایشان در راستای جهاد تبیین ضروری است.


نوشته شده در   پنجشنبه 12 اسفند 1400  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode