ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 1 ارديبهشت 1403
شنبه 1 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 10 اسفند 1400     |     کد : 198170

سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

سازمان تبلیغات اسلامی به دنبال احیای اسلام ناب محمدی است

سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی به دنبال احیای اسلام ناب محمدی بوده و در این خصوص برنامه‌های مختلفی در حال تدوین و اجرا است.

سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی به دنبال احیای اسلام ناب محمدی بوده و در این خصوص برنامه‌های مختلفی در حال تدوین و اجرا است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمود حسینی صبح امروز با حضور در شهرستان اهر با فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدار گفت: سازمان تبلیغات اسلامی به دور از مسائل و جناح بندی‌های سیاسی فعالیت‌های خود را تحت اشراف و با سیاست‌های تعیین شده از طرف مقام معظم رهبری پیش می‌برد.

حسینی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم اسلام ناب مطرح شود، افزود: در اطاعت از فرمان امام جامعه جهاد تبیین از رویکردهای ما است و برای همین منظور قرارگاه عملیاتی جهاد تبیین در اداره کل تبلیغات اسلامی استان تشکیل شده است.

وی گفت: تلاش می‌کنیم با استفاده از تمامی ظرفیت‌های مردمی و پای کار آوردن گروه‌های مختلف فرمان امام انقلاب را جامعه عمل بپوشانیم.

وی با تاکید بر اینکه سازمان با تمام توان در اختیار نظام جمهوری اسلامی است، ابراز داشت: البته امیدواریم امکانات اولیه برای پیشبرد برنامه‌ها و اهداف نیز تأمین شود.

وی با اشاره به کمبود اعتبارات این سازمان و کمبود امکانات سخت افزاری گفت: هم افزایی بین دستگاهی و حمایت فرمانداران محترم در دسترسی به اهداف کلان نظام توسط اداره تبلیغات اسلامی قطعاً مؤثر خواهد بود

سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی افزود: با تمام مشکلات و کمبودها تلاش می‌کنیم برنامه‌های سازمان در تمامی مویرگ‌های جامعه نفوذ داشته باشد و برای همین منظور اقدامات مهمی در حال انجام است.

وی جذب حداکثری و دفع حداقلی را رویکرد اداره کل تبلیغات اسلامی استان عنوان کرد.

سازمان تبلیغات اسلامی به دنبال احیای اسلام ناب محمدی است

فرماندار اهر نیز در این دیدار گفت: اداره کل تبلیغات اسلامی در تمامی حوزه‌ها و بخش‌ها و حتی پروژه‌های عمرانی نیز نقش دارد و باید پیوست فرهنگی کارها به تأیید این اداره کل برسد.

رسول خدابخش افزود: تبلیغات اسلامی با اینکه محدودیت‌های زیادی دارد ولی شاهد اقدامات زیادی توسط این اداره کل در شهرستان‌ها هستیم.

وی سپس در خصوص تأمین اعتبار برنامه‌های فرهنگی و دینی نیز افزود: باید به فراخور تدوین برنامه‌ها بودجه آن نیز در نظر گرفته شود. می‌توان با تعامل بین بخشی هزینه‌ها را تأمین کرد، فعالیت‌ها وقتی مردم محور شوند شاهد تأثیرگذاری بیشتر خواهیم بود.

خدابخش سپس از حمایت قاطع از فعالیت‌های اداره تبلیغات اسلامی اهر خبر داد.


نوشته شده در   سه شنبه 10 اسفند 1400  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode