ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 9 فروردين 1403
پنجشنبه 9 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 6 اسفند 1400     |     کد : 198139

با حضور نماینده ولی فقیه در استان و قائم مقام بنیاد هدایت؛

نشست تجلیل از امامان محلات شهری آذربایجان شرقی برگزار شد

نشست تجلیل از امامان محلات شهری آذربایجان شرقی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز و قائم مقام بنیاد هدایت به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

 نشست تجلیل از امامان محلات شهری آذربایجان شرقی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز و قائم مقام بنیاد هدایت به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز نشست تجلیل از امامان محلات شهری آذربایجان شرقی همراه با تجلیل از شریکه الامامان در تبریز برگزار شد.

این مراسم با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، حجت الاسلام و المسلمین رضا غلامی قائم مقام بنیاد هدایت و حجت الاسلام و المسلمین سید محمود حسینی سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد و در پایان از امامان محلات شهری آذربایجان شرقی تجلیل به عمل آمد.

سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی در این مراسم گفت: ۱۷۹ روحانی مستقر، امام محله و امام پایگاه فرهنگی اجتماعی در مناطق مختلف استان مخصوصاً مناطق محروم و حاشیه نشین حضور و فعالیت دارند.

نشست تجلیل از امامان محلات شهری آذربایجان شرقی برگزار شد

حجت الاسلام و المسلمین سید محمود حسینی افزود: برای تمدن سازی نوین اسلامی که مد نظر مقام معظم رهبری حضرت آقا می‌باشد، باید شبانه روزی تلاش کنیم و در این راه لحظه‌ای از پا ننشینیم.

وی ادامه داد: دشمن با تمام توان و با استفاده از شبکه‌های مختلف اجتماعی و ماهواره برای تهاجم فرهنگی و ضربه زدن به اسلام و روحانیت تلاش می‌کند ولی به لطف خداوند و با مجاهدت‌های صادقانه علمای انقلابی و ولایی هنوز هم مقبول‌ترین قشر و مورد اعتمادترین تشکل در بین آحاد مردم روحانیت است که در هر جایی که پیشرو باشند مردم با مال و جان از آنها حمایت می‌کنند.

حسینی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در مسیر ارتقا و تعالی نهضت خدمت رسانی شبکه امامت استان گفت: اداره کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی در جهت لبیک به فرمایش امام امت مبنی بر اوج گیری خدمت رسانی به مردم با محوریت مساجد نیز برنامه ریزی های لازم را انجام داده است.


نوشته شده در   جمعه 6 اسفند 1400  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode