ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 31 فروردين 1403
جمعه 31 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 12 بهمن 1400     |     کد : 197934

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

فضای مجازی باید جریان ساز باشد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: دغدغه فرهنگی و غفلت از ظرفیت فضای مجازی به عنوان مهم‌ترین دغدغه مقام معظم رهبری مطرح بوده و ضروری است فضای مجازی جریان ساز باشد.

 نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: دغدغه فرهنگی و غفلت از ظرفیت فضای مجازی به عنوان مهم‌ترین دغدغه مقام معظم رهبری مطرح بوده و ضروری است فضای مجازی جریان ساز باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم شامگاه دوشنبه در همایش سالانه فعالین فضای مجازی و سایبری سپاه ناحیه امامت تبریز، با بیان اینکه رهبر انقلاب، به شدت نگران وضعیت فرهنگ و مدیریت فضای مجازی کشور هستند، اظهار داشت: این حساسیت و نگرانی به قدری هست که خود حضرت آقا فرمودند اگر رهبر انقلاب اسلامی نبودم، دوست داشتم به عنوان رئیس فضای مجازی و سایبری کشور فعالیت داشته باشم.

امام جمعه مردم تبریز افزود: حوزه فضای مجازی به قدری وسیع و پیچیده است که اگر با درایت و مدیریت اصولی، هدایت نشود، می‌تواند بسیار مخرب باشد.

نماینده ولی فقیه در استان، تدبیر، زه کشی و برنامه ریزی برای حوزه فضای مجازی را ضروری دانست و گفت: جوانان و به خصوص بسیجیان با دانش کشور، با جریان سازی، به تولید محتوای مفید و تأثیر گذار روی بیاورند تا از غافله عقب نمانیم.

آل هاشم گفت: تولید محتوای ارزشی، انقلابی، مذهبی و نشر گسترده آن در فضای مجازی، یک سیستم پدافندی خوب در مقابل هجمه‌های دشمنان است که اگر به شکل حرفه‌ای و ایده آل انجام شود، تأثیرش چند برابر خواهد بود.

وی با بیان اینکه باید پیشرفت بدون توقف و اجتناب ناپذیر تکنولوژی را قبول کنیم افزود: اگر از این فضا فرار کنیم و فقط حالت تدافعی بگیریم، مطمئناً راه به جایی نخواهیم برد، بلکه باید با قبول و پذیرش این فضا، از ظرفیت‌های آن برای نشر آرمان‌ها و اهداف انقلاب بهره ببریم.

امام جمعه تبریز با اشاره به اصلی ترین مطالبات رهبر انقلاب در حوزه فضای مجازی و شبکه ملی اطلاعات گفت: راه اندازی شبکه ملی اطلاعات، قوی شدن و اقتدار در فضای مجازی، مدیریت صحیح فضای مجازی، استقلال و عدم وابستگی در این حوزه، تشکیل هیئت‌های اندیشه ورز در فضای مجازی، تبلیغ مفاهیم و معارف اسلامی، برنامه ریزی برای رفع آسیب‌های فضای مجازی برای کودکان و نوجوانان، تولید بازی‌های ملی و بومی، تربیت مبلغان فضای مجازی، امید آفرینی و …، از مهم‌ترین خواسته‌ها و مطالبات مقام معظم رهبری در حوزه فضای مجازی است.

آل هاشم در ادامه دهه فجر را یک فرصت و بازه زمانی خوب برای تبیین دستاوردهای انقلاب بیان کرد و گفت: اخیراً در فضای مجازی، گروه‌های سلطنت طلب و معاند، به شکل گسترده در حال تطهیر چهره رژیم خائن پهلوی هستند، لذا از فعالین مجازی انقلابی توقع داریم تا واقعیت‌ها را به مردم بیان کنند و نگذارند، دشمنان با کلیپ‌ها و اخبار دروغین، چهره رژیم پهلوی را مثبت جلوه دهند.

وی در خاتمه با تجلیل از فعالیت‌های بسیجیان سپاه ناحیه امامت تبریز در حوزه فضای مجازی گفت: از همه فعالین این حوزه می‌خواهم با جریان سازی، به تولید محتوا بپردازند و از محتواهای انقلابی، مذهبی و ملی حمایت گسترده داشته باشند.


برچسب ها
نوشته شده در   سه شنبه 12 بهمن 1400  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode