ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 9 فروردين 1403
پنجشنبه 9 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 7 بهمن 1400     |     کد : 197888

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی خبر داد؛

برگزاری تظاهرات مردمی در محکومیت حملات وحشیانه عربستان به یمن

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی از برگزاری تظاهرات مردمی در محکومیت حملات وحشیانه عربستان به مردم بی دفاع یمن پس از اقامه نماز جمعه ۸ بهمن خبر داد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی از برگزاری تظاهرات مردمی در محکومیت حملات وحشیانه عربستان به مردم بی دفاع یمن پس از اقامه نماز جمعه ۸ بهمن خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام میکائیل اسکندری ظهر امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: مردم مؤمن و رشید و استکبارستیز استان آذربایجان شرقی همزمان با سراسر کشور بعد از اقامه نماز عبادی- سیاسی جمعه این هفته (۸ بهمن) با انجام تظاهرات ضمن اعلام همدردی با مردم قهرمان یمن، خشم و نفرت و انزجار خود را علیه جبهه عبری- عربی و رژیم سعودی و آمریکای مستکبر و صهیونیست کودک کش فریاد می‌کنند.

حجت الاسلام و المسلمین اسکندری با اشاره به اخبار تأسف بار حملات وحشیانه به مردم مظلوم یمن با حمایت دولت مستکبر آمریکا که به شهادت و مجروح شدن بسیاری از مسلمانان این کشور منجر شده، افزود: این اقدامات ددمنشانه اندوه فراوانی در میان مردم کشورهای اسلامی و همه انسان‌های آزاده عالم پدید آورده که در این میان دخالت مستقیم برخی کشورهای عربی در سرکوب شیعیان یمن و سکوت مرگبار سازمان همکاری‌های اسلامی و مجامع بین المللی به اصطلاح حقوق بشری در قبال این جنایات هولناک، تأمل برانگیز است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی اضافه کرد: با وجود وخیم‌تر شدن اوضاع انسانی در یمن، ائتلاف «عربی – غربی» به سرکردگی عربستان همچنان به بمباران مناطق مختلف یمن و مراکز عمومی مانند بیمارستان، ادارات و مدارس ادامه می‌دهد و این جنایات در سکوت کامل محافل خبری آمریکایی- غربی رخ می‌دهد و مدعیان حقوق بشر هم چنان در برابر اقدامات جنگ افروزانه رژیم سعودی سکوت مرگباری اختیار کرده‌اند.


نوشته شده در   پنجشنبه 7 بهمن 1400  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode