ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 29 فروردين 1403
چهارشنبه 29 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 17 دي 1400     |     کد : 197720

امام جمعه موقت بناب:

پیام ایام فاطمیه نباید تحت الشعاع قرار گیرد

امام جمعه موقت بناب با بیان اینکه پیام ایام فاطمیه نباید تحت الشعاع قرار گیرد، گفت: پیام ایام فاطمیه این است که نباید جهان، بشریت و دنیای اسلام از مسیر اصلی خود منحرف شود.

امام جمعه موقت بناب با بیان اینکه پیام ایام فاطمیه نباید تحت الشعاع قرار گیرد، گفت: پیام ایام فاطمیه این است که نباید جهان، بشریت و دنیای اسلام از مسیر اصلی خود منحرف شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ناصر اصغری ظهر امروز در خطبه‌های آئین عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با عرض تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و بیان ویژگی‌های اخلاقی آن حضرت اظهار کرد: تمام اتفاقات تلخی که برای امت اسلامی رخ می‌دهد و جوامع اسلامی به آنها گرفتارند، انحراف آنها از پیام ایام فاطمیه است.

وی افزود: بنا به فرموده پیامبر اکرم (ص) «روزی فرا خواهد رسید که از اسلام فقط نام اسلام باقی مانده و از خود اسلام خبری نخواهد ماند»، امروز در جوامع اسلامی بخصوص کشورهای حوزه خلیج فارس فقط نامی از اسلام باقی مانده است و شکل ظاهری و باطن آن هیچ شباهتی با اسلام ندارد.

خطیب موقت جمعه شهرستان بناب با بیان اینکه پیام ایام فاطمیه بازگشت به ولایت و امامت است؛ تصریح کرد: امروز صوت خوش قرآن و چاپ قرآن کافی نیست بلکه باید به سمت بهره برداری از محتوای قرآن حرکت کنیم.

حجت الاسلام اصغری ضمن تقدیر و تشکر از هیأت‌های مذهبی، مداحان و تمام عزیزانی که در ایام فاطمیه با برگزاری مجالس عزا و سینه زنی، دادن نذر و احسان و برپایی ایستگاه‌های صلواتی ایام فاطمیه را به نحو مطلوب برگزار کردند؛ اذعان کرد: با تمام تواضع و فروتنی از دست اندرکاران برگزاری آنها و جوانان پرشور تقدیر و تشکر می‌کنم ولی نباید پیام فاطمیه تحت الشعاع قرار بگیرد.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه با گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی و نیز یاد و خاطره آن شهید بزرگوار، از آحاد مختلف مردم کشور بخاطر برپایی مراسمات مختلف بزرگداشت به یاد سردار مجاهد تقدیر و تشکر کرد و گفت: شهید سلیمانی با خون خود نظام را استحکام بخشید و خون ایشان باعث مستحکم‌تر شدن نظام شد.

این استاد حوزه و دانشگاه همچنین از صدا و سیمای جمهوری اسلامی بخاطر پوشش مناسب مراسمات ایام سالگرد شهادت قاسم سلیمانی تقدیر و تشکر کرد.

بر اساس این گزارش، در نماز جمعه شهرستان بناب به همت فرمانداری شهرستان برنامه میز خدمت با حضور فرماندار، معاون امور برنامه ریزی فرماندار و تعدادی از مسئولین دستگاه‌های خدمات رسان در محل مصلای اعظم شهرستان ترتیب یافته بود و مردم مسائل و مشکلات خود را با مسئولین ادارات مربوطه مطرح و پاسخ‌های لازم را دریافت کردند.

همچنین مقرر شد از هفته آینده در تمام روزهای جمعه میز خدمت با حضور تعدادی از مسئولین شهرستان در مصلای اعظم بناب تشکیل و به مطالبات مردم رسیدگی شود.


نوشته شده در   جمعه 17 دي 1400  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode