ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 10 فروردين 1403
جمعه 10 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 15 دي 1400     |     کد : 197707

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

هیات‌های مذهبی بهترین رسانه دینی هستند

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: هیات‌های مذهبی بهترین رسانه دینی هستند و باید ترویج دهنده احکام و معارف دینی باشند. به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین سید علی فقیه شامگاه سه شنبه در همایش رهروان فاطمه زهرا (س) که با حضور مسئولین هیأت‌های مذهبی، مداحان اهل بیت (ع) و مسئولان استانی به همت اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در مصلی امام خمینی (ره) تبریز برگزار شد، گفت: مداحان و ذاکران اهل بیت در زمینه جذب اقشار مختلف جامعه موفق عمل کرده‌اند. وی با تاکید بر اینکه هیأت‌های مذهبی بهترین رسانه دینی هستند، افزود: ظرفیت مهم و بزرگی در هیأت‌های مذهبی وجود دارد که باید از آن استفاده شود. هیأت‌های مذهبی باید مردم را با رسالت اهل بیت و نماز و احکام دینی آشنا سازند. فقیه با اشاره به ضرورت جذب اقشار مختلف مردمی به هیأت‌ها گفت: دشمن تمام تلاش خود را برای نفوذ فرهنگ غربی به ایران اسلامی انجام می‌دهد و ضروری است هیأت‌های مذهبی نیز پای کار آمده و جلوی تهاجم فرهنگی و دینی دشمن را بگیرند. مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی سپس با تسلیت ایام فاطمیه و همچنین دومین سالگرد شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی گفت: سردار سلیمانی پرورش یافته مکتب امام راحل (ره) بود که امروز باید راه این شهیدان بزرگوار ادامه پیدا کند.

 مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: هیات‌های مذهبی بهترین رسانه دینی هستند و باید ترویج دهنده احکام و معارف دینی باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین سید علی فقیه شامگاه سه شنبه در همایش رهروان فاطمه زهرا (س) که با حضور مسئولین هیأت‌های مذهبی، مداحان اهل بیت (ع) و مسئولان استانی به همت اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در مصلی امام خمینی (ره) تبریز برگزار شد، گفت: مداحان و ذاکران اهل بیت در زمینه جذب اقشار مختلف جامعه موفق عمل کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه هیأت‌های مذهبی بهترین رسانه دینی هستند، افزود: ظرفیت مهم و بزرگی در هیأت‌های مذهبی وجود دارد که باید از آن استفاده شود. هیأت‌های مذهبی باید مردم را با رسالت اهل بیت و نماز و احکام دینی آشنا سازند.

فقیه با اشاره به ضرورت جذب اقشار مختلف مردمی به هیأت‌ها گفت: دشمن تمام تلاش خود را برای نفوذ فرهنگ غربی به ایران اسلامی انجام می‌دهد و ضروری است هیأت‌های مذهبی نیز پای کار آمده و جلوی تهاجم فرهنگی و دینی دشمن را بگیرند.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی سپس با تسلیت ایام فاطمیه و همچنین دومین سالگرد شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی گفت: سردار سلیمانی پرورش یافته مکتب امام راحل (ره) بود که امروز باید راه این شهیدان بزرگوار ادامه پیدا کند.


نوشته شده در   چهارشنبه 15 دي 1400  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode