ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 30 فروردين 1403
پنجشنبه 30 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 14 دي 1400     |     کد : 197687

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

گفتمان مکتب شهید سلیمانی مقاومت و انقلابی گری است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: گفتمان مکتب شهید سردار سلیمانی مقاومت و انقلابی گری است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: گفتمان مکتب شهید سردار سلیمانی مقاومت و انقلابی گری است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم صبح امروز در مراسم بزرگداشت سردار حاج قاسم سلیمانی در تبریز گفت: در شرایطی که جبهه کفر به سرکردگی آمریکا با تمام ظرفیتش پای کارآمده بود تا این منطقه را تضعیف و مردمانش را تسلیم کند اما خون حاج قاسم جوشید و یک یوم الله را رقم زد.

وی افزود: چرایی یوم الله بودن روز تشییع سپهبد حاج قاسم سلیمانی را می‌توان در ثمرات حاصله از شهادت وی جست و جو کرد. حاج قاسم یک مکتب بود و مکتب بدون گفتمان نمی‌شود، گفتمان این مکتب مقاومت و انقلابی گری است.

وی با بیان اینکه حاج قاسم به دنیا و مسئولیت‌ها و مقام‌ها فکر نمی‌کرد و به مردان جنگ مخلص در راه خدا عشق می‌ورزید، افزود: محافظت و ترویج فرهنگ سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گام بلندی در راستای صیانت از شعائر و آرمان‌های انقلابی و اسلامی است که باید با قدرت در جامعه دنبال شود و تمامی اقشار در این ارتباط وظیفه دارند.

نوجوانان و جوانان شهید سلیمانی را الگوی خود قرار داده اند

آل هاشم با اشاره به اینکه این قهرمان ملی داشته‌های بسیاری برای به تصویر کشیدن دارد، ابراز داشت: دشمنان ایران سال هاست با تهاجم فرهنگی به دنبال معرفی الگوهای غربی به جوانان ما هستند اما با تلاش شهید حاج قاسم سلیمانی، نوجوانان و جوانان او را الگوی خود قرار می‌دهند.

امام جمعه تبریز با تاکید بر اینکه امیدوارم برای نسل‌های بعدی در کنار کتب درسی فیلمی از حرکات این شهید در مدارس باشد و باید تولید محتوای فاخر شود، گفت: ما باید در بستر فضای مجازی و نرم افزارهای داخلی و خارجی کنش گری فعالی داشته و مکتب سیدالشهدای مقاومت حاج قاسم را بیش از پیش بشناسانیم.

وی ابراز داشت: خالی نکردن میدان، داشتن استراتژی در تولید محتوای مناسب توطئه دشمنان نظام اسلامی را ناکارآمد می‌کند. باید فعالیت دو چندان در فضای مجازی داشته باشیم.

گفتمان مکتب شهید سلیمانی مقاومت و انقلابی گری است

عابدین خرّم استاندار آذربایجان‌شرقی نیز در این مراسم با اشاره به خدمات و جایگاه ویژه سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: ایشان سال‌ها در سوریه حضور داشته و درد و غم و رنج مدافعان حرم را از نزدیک دیده بودند.

وی افزود: عذر خواهیم اگر نتوانستیم حق مطلب و حق حاج قاسم سلیمانی را ادا کنیم.


نوشته شده در   سه شنبه 14 دي 1400  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode