ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 31 فروردين 1403
جمعه 31 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 8 دي 1400     |     کد : 197639

نماینده روسیه در مذاکرات وین:

اکنون زمان تهدید ایران به فشار بیشتر نیست

نماینده روسیه در مذاکرات وین با رد تعیین برخی ضرب العجل ها اظهار داشت: اکنون زمان تهدید ایران به فشار بیشتر نیست.

نماینده روسیه در مذاکرات وین با رد تعیین برخی ضرب العجل ها اظهار داشت: اکنون زمان تهدید ایران به فشار بیشتر نیست.

به گزارش خبرگزاری مهر، «میخائیل اولیانوف»، سفیر روسیه در سازمان‌های بین المللی مستقر در وین و همچنین نماینده مسکو در مذاکرات با ایران در وین در گفتگو با فارن پالیسی تعیین برخی ضرب العجل ها را رد کرد و در این ارتباط اظهار داشت: «احساس فوریت در مذاکرات کمی اغراق آمیز است. بله، فوری است، اما بیایید محتاط باشیم، نه ضرب الاجل های مصنوعی تعیین کنیم.»

اولیانوف در این گفتگو همچنین اظهار داشت: «صادقانه بگویم، من در این مرحله نسبتاً خوشبین هستم. من هیچ دلیل عینی برای شک و تردید نمی بیینم.»

نماینده روسیه افزود: «من نمی‌توانم تضمین کنم که توافق حاصل می‌شود، اما معتقدم که شانس بسیار بسیار زیاد است زیرا پیش نیاز اصلی موفقیت در حال حاضر وجود دارد. همه کشورها، همه شرکت‌کنندگان، از جمله ایران و ایالات متحده، به دنبال بازگرداندن توافق هسته‌ای هستند.»

اولیانوف گفت: «چین و روسیه ایران را متقاعد کردند که از برخی مواضع حداکثری خود، از جمله اصرار این کشور بر اینکه مذاکرات فقط بر تحریم‌ها متمرکز باشد، نه موضوع هسته‌ای، عقب نشینی کند.» وی در پایان گفت: «ایرانی ها موافقت کردند که مذاکرات را بر اساس پیش نویسی که در بهار گذشته توسط دولت قبلی ایران تنظیم شده بود، آغاز کنند.»

این دیپلمات ارشد روسی در وین در ادامه همچنین افزود: «اکنون زمان تهدید ایران به فشار بیشتر نیست. حتی اگر آنها مقدار قابل توجهی مواد هسته‌ای تولید کنند، پس چه می‌شود. بدون کلاهک قابل استفاده نیست و ایرانی‌ها کلاهک ندارند.»


نوشته شده در   چهارشنبه 8 دي 1400  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode