ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 10 فروردين 1403
جمعه 10 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 12 آذر 1400     |     کد : 197420

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

موضوع «مادری» همواره در فرهنگ ایرانی اسلامی یک ارزش محسوب می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت و جایگاه مقام مادر گفت: موضوع «مادری» همواره در فرهنگ ایرانی اسلامی یک ارزش محسوب می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت و جایگاه مقام مادر گفت: موضوع «مادری» همواره در فرهنگ ایرانی اسلامی یک ارزش محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین حسن شعبانی ظهر امروز پنج شنبه در سومین همایش از سلسله نشست‌های الگوی سوم زن که با سخنرانی وبیناری حجت‌الاسلام و المسلمین روح‌الله حریزاوی قائم‌مقام سازمان تبلیغات اسلامی کشور در تبریز برگزار شد، گفت: زنان ما همیشه افتخار کرده‌اند که به مقام مادری رسیده‌اند، موضوع «مادری» همواره در فرهنگ ایرانی اسلامی یک ارزش محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه متأسفانه در فضای تبلیغاتی کشور موجی راه انداخته‌اند که صرف مادر شدن برای یک زن بدون داشتن شغل، کسر شأن محسوب می‌شود، افزود: ما مخالف اشتغال بانوان و حضور بانوان در جامعه نیستیم اما اگر قرار بر اولویت است چرا باید مقام مادری در سایه قرار بگیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی سپس گفت: اگر امروز با آسیب‌های روانی بسیاری در جامعه مواجه شده‌ایم دلیل بر این است که به مقام مادر توجه نداشته‌ایم چرا که تمام این آسیب‌ها می‌توانست در درون خانه و با مادر درمان شود.

موضوع «مادری» همواره در فرهنگ ایرانی اسلامی یک ارزش محسوب می‌شود

دبیر جبهه انقلاب اسلامی استان ادامه داد: بحث الگوی سوم زن دغدغه‌ای است که مقام معظم رهبری مطرح فرموده‌اند که نه زن گوشه گیر و نه زن بی هویت را به عنوان الگو معرفی کنیم بلکه زن مسلمان ایرانی را با مؤلفه‌های خاص خود به عنوان الگو معرفی کنیم.

وی ابراز داشت: مقام مادری یکی از مباحث مهم است که باید به آن توجه شود چراکه تمام تحولات از همین نقطه آغاز می‌شود.

شعبانی افزود: بخش عمده‌ای از اصلاح ساختار بر مبانی فکری است و یکی از ارکان مبانی فکری مهم زنان هستند؛ متأسفانه در فضای واقعی و مجازی می‌بینیم که برخی سعی می‌کنند آن‌را به ضد ارزش تبدیل کنند.

وی گفت: برخی درباره مقام مادری با مطرح کردن عناوینی خاص و هدفدار برای کم کردن ارزش آن تلاش می‌کنند، در حالی که مادری منبع تربیت انسان است.


نوشته شده در   جمعه 12 آذر 1400  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode