ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 31 فروردين 1403
جمعه 31 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 9 آذر 1400     |     کد : 197389

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

امام خمینی(ره) بزرگترین تحول را در تاریخ بشریت رقم زدند

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: امام (ره) از جمله افرادی بود که نه تنها در مقابل حاکمیت بلکه با استکبار مبارزه کرد و بزرگترین تحول را در تاریخ بشریت رقم زد.

ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: امام (ره) از جمله افرادی بود که نه تنها در مقابل حاکمیت بلکه با استکبار مبارزه کرد و بزرگترین تحول را در تاریخ بشریت رقم زد.

حجت الاسلام و المسلمین نجفقلی‌زاده سرایی عصر دوشنبه، هشتم آذر ماه در مراسمی که مناسبت هفته بسیج در دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار شد، اظهار کرد: امام(ره) وقتی وارد نجف شد بحث ولایت فقیه را شروع کرد؛ ایشان در سال ۱۳۴۳ فرمودند که ابزاری به نام تفکر بسیج طراحی کرده که یاریگر ولایت فقیه خواهد بود.

وی ادامه داد: اگر این تفکر بسیجی نبود، انقلاب نمی‌شد و ۴۲ سال در برابر توطئه‌های دشمن نمی‌توانستیم ایستادگی کنیم؛ لشکرهای زرهی دشمن در ورودی خرمشهر ۳۴ روز توقف کردند و این تفکر بسیج و ایستادگی ملت ایران بود که در برابر دشمن ایستادگی کرد و تا الان نیز در مقابل توطئه‌های استکبار مقابله می‌کند.

وی با بیان اینکه این ملت نه تنها با روحیه‌ی تعبد بلکه توسط واژه‌هایی مثل تکلیف، مسیر ناممکن را ممکن کردند، خاطرنشان کرد: یاران امام زمان (عج) پنج ویژگی دارند؛ این افراد دوستان خدا را دوستان خود می‌دانند، نسبت به دوستان خدا متواضع بوده و کبر ندارند، در برابر دشمنان ایستادگی و در راه خدا مجاهدت کرده و از ملامت ملامت‌کنندگان ترسی ندارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سرایی بیان کرد: برخی اوقات احساس می‌کنیم که مسئولین فاصله‌ی خود را از مردم بیشتر می‌کنند،  امام صادق(ع) فرموده‌اند که تنها راه مجاهدت و همراهی با مردم، سخنرانی نیست بلکه داشتن تفکر بسیجی زمینه‌ی موفقیت ما است.

وی یادآور شد: دلیل ارادت مردم به شهید قاسم سلیمانی، ۴۰ سال مجاهدت ایشان برای رضایت مردم است که حتی یک لحظه عقب‌نشینی نکرد لذا امروز هم نیازمند چنین تفکر بسیجی هستیم.  

به گزارش ایسنا، وی در پایان تاکید کرد: انقلابی‌گری، دینداری و مطالبه‌گری هزینه دارد که در هشت سال دفاع مقدس، شهیدان ما با دادن جان خود این امر را به جا آوردند، دیروز جنگ بود و امروز هم جنگ تمام عیار دشمنان علیه انقلاب وجود دارد لذا اگر فردی قلم دارد باید توسط آن از وطن و دین خود دفاع کند.


نوشته شده در   سه شنبه 9 آذر 1400  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode