ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 10 فروردين 1403
جمعه 10 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 4 آذر 1400     |     کد : 197346

با اشاره به اظهارات مدیرکل آژانس پس از بازگشت از تهران کمالوندی:

گروسی نگفت «بی‌نتیجه»، گفت «ناتمام»

سخنگوی سازمان انرژی اتمی تاکید کرد که مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در مصاحبه اخیر خود گفته است مذاکرات درباره مسائل باقی‌مانده «ناتمام» مانده است.

سخنگوی سازمان انرژی اتمی تاکید کرد که مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در مصاحبه اخیر خود گفته است مذاکرات درباره مسائل باقی‌مانده «ناتمام» مانده است.

به گزارش ایسنا، بهروز کمالوندی در پاسخ به این پرسش که منظور آقای گروسی از اینکه گفته‌اند مذاکرات با ایران سازنده بود اما به توافقی دست نیافتیم چیست؟ اظهار کرد: آقای گروسی در مصاحبه خود اشاره کردند که ما مذاکرات داشتیم و سازنده بود اما به نهایت نرسید و کلمه‌ای که ایشان به کار بردند «Inconclusive» به معنای «ناتمام» است.

وی افزود: با توجه به اینکه مسائل ما اجزای مختلفی داشت و از طرفی وقت کم بود و ایشان هم در آستانه اجلاس شورای حکام به تهران آمده بودند، نتوانستیم همه مسائل را به انتها برسانیم و جمع‌بندی نهایی داشته باشیم. قرار شد این بحث‌ها را ادامه دهیم و در حقیقت تعاملات همان طور که ایشان هم اشاره کردند و همکاری‌ها با آژانس ظرف روزها و هفته‌های آینده ادامه پیدا خواهد کرد.

سخنگوی سازمان انرژی اتمی در پاسخ به این سوال که گفت‌وگوها با آژانس بر سر چه مسائلی ادامه دارد؟ به شبکه خبر گفت: موضوعات مختلف عمدتا به مسائل پادمانی و مسائلی مربوط بود که در یکی دو سال گذشته مطرح شده و اصرار ماست که باید اینها خاتمه یابد و در این راستا باید صحبت‌هایی می‌داشتیم اما همان طور که گفتم باید زمان‌بندی انجام می‌دادیم و چارچوبی را مشخص می‌کردیم و اولویت‌بندی کارها باید انجام می‌شد و بخش مهمی از کارها انجام شد. ما حتی دیشب تا لحظه آخر تا فرودگاه تلاش کردیم که کار را به اتمام برسانیم اما بخشی از کار باقی ماند؛ البته علتش این هم بود که ما بر برخی مواضع خود پافشاری و اصرار داشتیم و نتوانستیم دیشب کار را پایان دهیم.


نوشته شده در   پنجشنبه 4 آذر 1400  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode