ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 30 فروردين 1403
پنجشنبه 30 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 3 آذر 1400     |     کد : 197339

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

ترویج روحیه بسیجی در ادارات دولتی مشکلات متعددی را حل می‌کند

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با تاکید بر ضرورت ترویج روحیه بسیجی و جهادی گفت: ترویج روحیه بسیجی در ادارات دولتی مشکلات متعددی را حل می کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با تاکید بر ضرورت ترویج روحیه بسیجی و جهادی گفت: ترویج روحیه بسیجی در ادارات دولتی مشکلات متعددی را حل می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، حجت الاسلام والمسلمین حسن شعبانی روز سه شنبه در همایش زنان؛ معماران ایران جدید در پارک شمیم پایداری تبریز تاکید کرد: داشتن صرف بهترین ساختار و قدرت مالی و نظامی کفایت نمی‌کند زیرا انسان است که به این موارد معنا می‌دهد و قدرت نظامی نیز با انسان معنا پیدا می‌کند.

وی افزود: در قرآن کریم، برخی از صفات و کارهای مهمی از جمله بحث جهاد، انفاق و ایثار مطرح است اما مهمتر و ارزشمندتر از اصل این موارد، خود جهادگران، انفاقگران و ایثارگران هستند. اگر ما تمامی زیبایی‌ها را در عالم دنیا برپا کنیم اما انسان‌ها مشارکتی در آن نداشته باشند، هیچ ارزشی ندارد.

وی ادامه داد: بسیج، محلی است که بیش از هر چیزی محور قرار گرفتن انسان را می‌توان لمس کرد. در بسیج درجه، تشریفات، امکانات و ساختار دقیق و حساب شده دیده نمی‌شود و فقط انسان‌هایی هستند که با یک روح صاف و زلال به میدان آمده‌اند.

ترویج روحیه بسیجی در ادارات دولتی مشکلات متعددی را حل می‌کند

شعبانی گفت: بعد از انقلاب اسلامی چون نقطه محور تحول در بسیج، نیروی انسانی بود، در نتیجه فعالیت تمامی بخش‌های دیگر یک طرف و فعالیت‌های بسیج را در طرف دیگر باید دید زیرا جوهره انسان را مورد خطاب قرار می‌دهند.

وی در ادامه با اشاره به رشادت‌های شهدای جوان حرم، افزود: بسیجیان، خود و جامعه را متحول کرده و پس از عازم شدن به دنیای دیگر، گره‌های ما در عالم را باز می‌کنند. اگر سیستم دولتی توفیق یابد و این روحیه به کل دستگاه‌های دولتی سرایت کند، مشکلات بسیاری حل خواهند شد.


نوشته شده در   چهارشنبه 3 آذر 1400  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode