ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 10 فروردين 1403
جمعه 10 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 28 آبان 1400     |     کد : 197295

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران:

باید روش سالم زندگی کردن را به دانشجویان آموخت

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران با بیان اینکه باید آتشفشانی از اراده، عظم و عقل در راستای انجام فعالیت‌های فرهنگی ایجاد شود، گفت: باید روش سالم زندگی کردن را به دانشجویان آموخت.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران با بیان اینکه باید آتشفشانی از اراده، عظم و عقل در راستای انجام فعالیت‌های فرهنگی ایجاد شود، گفت: باید روش سالم زندگی کردن را به دانشجویان آموخت.

به گزارش ایسنا، دکتر بهرامی احسان در جلسه مدیران معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران ضمن بیان این مطلب گفت: چشم انداز معاونت فرهنگی باید توسعه یابد و به صورت دقیق و منطبق با اولویت‌ها تنظیم و تدوین شود.

وی با تاکید بر اینکه جلسات شورای مدیران باید به صورت منسجم و مستمر برگزار شود، افزود: معاونت فرهنگی بر اساس مأموریتی که دارد باید کار آموزشی غیر آکادمیک انجام دهد از این رو از فرصتی که به دست آمده باید در عمل و نظر روش درست زندگی کردن را به دانشجویان آموزش داد.

دکتر بهرامی احسان با بیان اینکه باید روش سالم زندگی کردن را به دانشجویان در آشفته بازار فضای زندگی آموخت، اظهار کرد: فرهنگ یعنی سبک زندگی و معاونت فرهنگی به عنوان مجری فرهنگ در دانشگاه باید آموزش برنامه ریزی صحیح و گرفتن تصمیم درست را در اولویت قرار دارد.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران تاکید کرد: از تمام ظرفیت‌های ملی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و ... استفاده خواهیم کرد تا برای دانشجویان پوشش سالم و سعادتمند ایجاد کنیم تازیان نبینند.

به گزارش امور سامانه ها و روابط عمومی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران؛ وی در ادامه تصریح کرد: باید آتشفشانی از اراده، عظم و عقل در راستای انجام فعالیت‌های فرهنگی ایجاد شود. با همفکری، هم‌افزایی و برنامه‌ریزی در فضای ایجاد شده می‌توان مسئولیت پذیری، فضیلت گرایی اخلاق ق و درستکاری را به جوانان آموزش داد.


نوشته شده در   جمعه 28 آبان 1400  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode