ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 1 ارديبهشت 1403
شنبه 1 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 27 آبان 1400     |     کد : 197293

کتابچه طرح جامع کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی ایران منتشر شد

کتابچه طرح جامع کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی ایران که حاصل نشست علمی نقد و بررسی همین طرح است از سوی پژوهشکده مطالعات اسلامی آسیب‌های اجتماعی دانشگاه شاهد منتشر شد.

کتابچه طرح جامع کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی ایران که حاصل نشست علمی نقد و بررسی همین طرح است از سوی پژوهشکده مطالعات اسلامی آسیب‌های اجتماعی دانشگاه شاهد منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حاصل نشست علمی-تخصصی نقد و بررسی «طرح جامع کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی ایران» با رویکرد اسلامی در قالب یک کتابچه از سوی پژوهشکده مطالعات اسلامی آسیب‌های اجتماعی دانشگاه شاهد به رئیس جمهور اعطا شد.

این طرح از سوی سازمان امور اجتماعی وابسته به وزارت کشور تدوین شده است و به درخواست رئیس سازمان امور اجتماعی طی نشستی در تاریخ ۱۲ آبان ۱۴۰۰ با بهره‌گیری از ظرفیت‌ کارگروه‌های تخصصی و استمداد از برخی اساتید و اندیشمندان در محل دفتر قمِ این پژوهشکده نقد شد.

پژوهشکده مطالعات اسلامی آسیب های اجتماعی، این نشست را با هدف بررسی نقاط قوت و ضعف طرح با حضور و سخنرانی تقی رستم‌وندی،معاون وزیر کشور و رئیس سازمان امور اجتماعی و نقد و بررسی تعدادی از اساتید و پژوهشگران حوزه مطالعات اسلامی آسیب‌های اجتماعی و توضیح و تبیین محسن روشن‌پژوه، مسئول تدوین طرح جامع کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی ایران برگزار کرده است.

کتابچه ارائه شده به رییس جمهور شامل مقدمه دبیر علمی نشست، معرفی کلیات طرح و روند تدوین سند توسط معاون وزیر کشور و رئیس سازمان امور اجتماعی، مباحث و نقدهایی از سوی حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا غلامی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیرضا پیروزمند، مهدی ناظمی اردکانی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اکبر عبدالاحدی مقدم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدحسین هاشمیان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد داوری، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی دوایی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسماعیل چراغی کوتیانی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسن منطقی و حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابراهیم عباسپور و توضیحات مسئول تدوین طرح جامع کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی ایران است.

نقد و بررسی اساتید شامل نکات محتوایی و معرفتی و مبنایی، نکات بنایی، راهکارها و ... است که به تفصیل و البته با رعایت اختصار بیان شده‌اند. با توجه به فراوانی ایرادات، به رئیس محترم جمهور پیشنهاد شد دستور بازنویسی کامل طرح را صادر نمایند.


برچسب ها
نوشته شده در   پنجشنبه 27 آبان 1400  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode