ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 10 فروردين 1403
جمعه 10 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 24 آبان 1400     |     کد : 197263

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

استفاده ازجوانان انقلابی دربدنه مدیریتی استان اولویت مسئولان باشد

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی بر ضرورت تداوم استفاده از جوانان انقلابی در بدنه مدیریتی استان تاکید کرد و گفت: استفاده از جوانان اولویت مسئولان باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی بر ضرورت تداوم استفاده از جوانان انقلابی در بدنه مدیریتی استان تاکید کرد و گفت: استفاده از جوانان اولویت مسئولان باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین حسن شعبانی عصر یک شنبه در بازدید از دفتر سرپرستی خبرگزاری مهر آذربایجان شرقی گفت: سیستم حکمرانی در کل دنیا تغییر پیدا کرده و سیستم‌های یک طرفه و نگاه از بالا به پایین دیگر موضوعیت ندارد.

وی با تاکید بر اینکه در دوران کنونی حکمرانی مردمی جایگاهی ویژه پیدا کرده است، ادامه داد: هر جامعه‌ای که حکمرانی مردمی را جدی می‌گیرد موفق است. حکمرانی مردمی در تمامی بخش‌ها اعم از فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و صنعتی و اقتصادی مهم است.

حکمرانی مردمی با تمدن ایرانی و اسلامی بیشترین سنخیت را دارد

شعبانی با اشاره به اینکه ایجاد بسترهای لازم برای فعالیت‌های مردمی وظیفه حاکمیت است، افزود: بررسی‌ها نشان می‌دهد که حکمرانی مردمی با تمدن ایرانی و اسلامی بیشترین سنخیت و همگونی را دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی ابراز داشت: در دوران دفاع مقدس با اینکه تمام دنیا مقابل جمهوری اسلامی ایستاد ولی چون نقش اصلی جنگ بر عهده مردم بود و به خصوص جوانان در صحنه اول جنگ حضور داشتند، برای همین ایران اسلامی مقابل قدرت‌های جهانی پیروز شد.

در دیدگاه امامین انقلاب نقش مردم در حکمرانی تشریفاتی نیست

وی با تاکید بر اینکه در دیدگاه امامین انقلاب نیز نقش مردم تشریفاتی نیست، افزود: نقش اساسی باید با مردم باشد و صرف رفع تکلیف و جدی نگرفتن نقش مردم دردی را دوا نخواهد کرد.

شعبانی افزود: مردم در حکمرانی باید نقش اصلی داشته باشند، در عرصه اجتماعی و فرهنگی نابسامانی‌ها زمانی شدت گرفت که نقش مردم کمرنگ و در برخی جاها حذف شد. همین حذف مردم باعث شد تا آسیب‌های اجتماعی افزایش یافته و مقام معظم رهبری نیز از آن اظهار نگرانی کنند.

مردم باید تبدیل به کنشگر اصلی شوند

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی افزود: باید این مسیر اصلاح شود و دولت انقلابی باید ارتباط با مردم را به مرحله کنشگری ارتقا داده و مردم تبدیل به کنشگر اصلی شوند.

وی با اشاره به اینکه مردم همیشه جلوتر از حاکمیت و دولت عمل کرده‌اند، گفت: جوانان انقلابی آماده پذیرش مسئولیت‌های اساسی در عرصه‌های گوناگون هستند اما متأسفانه عده‌ای تصمیم ساز و تصمیم گیر هنوز جوانان ما را باور ندارند.

شعبانی با انتقاد از سنگ اندازی برخی‌ها در مسیر مسئولیت گرفتن جوانان گفت: همین افراد به بهانه اینکه جوانان رزومه ندارند مانع مسئولیت سپردن به جوانان می‌شوند درحالیکه تا حالا به جوانان فرصت داده نشده که آنها رزومه ای ایجاد کنند.

تشریح مطالبه اصلی جبهه فرهنگی و انقلابی آذربایجان شرقی

وی گفت: در استان ما به همت استاندار حرکت خوبی در سپردن مسئولیت‌ها به جوانان انقلابی و مردمی آغاز شده که باید تداوم یابد.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان ابراز داشت: مطالبه اصلی جبهه فرهنگی و انقلابی آذربایجان شرقی این است که در بدنه دولت و بدنه مدیریت‌های استان نقش اساسی به جوانان سپرده شود.

وی در پایان با قدردانی از تلاش‌های خبرگزاری مهر آذربایجان شرقی در کنشگری‌های رسانه‌ای و به خصوص در فضای مجازی گفت: امیدواریم خبرگزاری مهر موفق تر از گذشته در بازتاب مشکلات و دغدغه‌های مردمی عمل کند چراکه این رسانه یک رسانه مردمی و انقلابی است.


نوشته شده در   دوشنبه 24 آبان 1400  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode