ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 1 ارديبهشت 1403
شنبه 1 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 6 آبان 1400     |     کد : 197115

مدیرکل تبلیغات آذربایجان‌شرقی:

محتوای برنامه‌های فرهنگی از اثرگذاری کافی برخوردار باشند

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی تأکید کرد: محتوای برنامه‌های فرهنگی باید از اثرگذاری کافی برخوردار باشند در این صورت می‌توان شاهد تحولاتی شگرف بود.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی تأکید کرد: محتوای برنامه‌های فرهنگی باید از اثرگذاری کافی برخوردار باشند در این صورت می‌توان شاهد تحولاتی شگرف بود.

محتوای برنامه‌های فرهنگی از اثرگذاری کافی برخوردار باشندبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام حسن شعبانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، امروز، پنجم آبان‌ماه در دیدار با رئیس سازمان جهاددانشگاهی استان، تأکید کرد: محتوای برنامه‌های فرهنگی باید از اثرگذاری کافی برخوردار باشند در این صورت می‌توان شاهد تحولاتی شگرف بود.

وی بیان کرد: نیازمند تعامل گسترده با دیگر دستگاه‌های اجرایی هستیم تا برنامه‌های فرهنگی که در حوزه‌های مختلف انجام می‌شود با بیشترین بازدهی و خروجی به سرانجام برسد.

شعبانی، با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی در سطح جامعه اظهار کرد: بعد از اجرای برنامه‌های فرهنگی ادعای خوب بودن برنامه را داریم ولی متاسفانه سنجه علمی در این خصوص نداریم. هدف ما این است که با معیار علمی برنامه‌های فرهنگی اجرا شده سنجش و بررسی شود که این برنامه‌ها چقدر توانسته در بین مخاطبان مورد توجه واقع شود.

جعفر محسنی، رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی، در این دیدار با بیان اینکه جهاددانشگاهی همواره منشأ فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی اثرگذاری در کشور بوده است، گفت: جهاددانشگاهی خوشبختانه در عرصه‌های مختلف فعال بوده و کارهای بزرگی را انجام می‌دهد.

وی همچنین با اشاره به فعالیت‌های مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) بیان کرد: این مرکز تلاش می‌کند با نظرسنجی، رضایت سنجی و انعکاس سریع و دقیق افکار عمومی بتواند کمک مؤثری به سازمان‌ها و نهادها داشته باشد. شورای فرهنگ عمومی یکی از شوراهای وزین کشور و استان است که در صورت استفاده از نتایج پژوهش‌های میدانی در جلسات، اثرگذاری مؤثری در جامعه خواهد داشت.

احد حاجی بلند، معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی نیز در این جلسه ضمن تشریح عملکرد مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران ایسپا بر آمادگی جهاددانشگاهی جهت همکاری و تعامل در حوزه‌های نظرسنجی و مطالعات فرهنگی و پژوهشی تأکید کرد.


نوشته شده در   پنجشنبه 6 آبان 1400  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode