ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 10 فروردين 1403
جمعه 10 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 28 شهريور 1400     |     کد : 196818

قائم مقام بنیاد هدایت:

مهرواره «اوج» با محوریت مساجد برگزار می‌شود

قائم مقام بنیاد هدایت گفت: مهرواره «اوج» با محوریت مساجد در راستای توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر احیای سنت حسنه مواسات و همدلی در ۱۶ هزار مسجد برگزار می‌شود.

 قائم مقام بنیاد هدایت گفت: مهرواره «اوج» با محوریت مساجد در راستای توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر احیای سنت حسنه مواسات و همدلی در ۱۶ هزار مسجد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم افتتاح نشست ۲ روزه روحانی شهید مدافع حرم حجت الاسلام بیاضی زاده امروز شنبه در تبریز برگزار شد.

این نشست با هدف هم اندیشی و هماهنگی مدیران کل، معاونین فرهنگی ادارت تبلیغات اسلامی و شبکه راهیاران بنیاد هدایت استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان و کردستان به مدت ۲ روز در محل اردوگاه الغدیر تبریز برگزار می‌شود.

قائم مقام بنیاد هدایت در این مراسم گفت: بنیاد هدایت دو اولویت مهم در ماه محرم داشت که علاوه بر تعظیم شعائر با توجه به شیوع ویروس کرونا در دهه اول محرم، پویش «ما نسل به نسل در پناهت هستیم» را با موضوع جمعیت برگزار کرد.

حجت الاسلام رضا غلامی افزود: این بنیاد بعداز سخنرانی مقام معظم رهبری در ۲۰ مرداد و تاکید ایشان به ضرورت توجه جدی به نهضت مواسات و همدلی با محوریت مساجد، به موضوع ورود کرد و برگزاری مهرواره «اوج» با محوریت مساجد در اولویت قرار گرفت.

مهرواره «اوج» با محوریت مساجد برگزار می‌شود

غلامی با تاکید بر اینکه سازمان تبلیغات اسلامی ثابت کرد بدون پول و امکانات نیز می‌توان کارهای بزرگ و مهمی انجام داد، ابراز داشت: سازمان تبلیغات اسلامی از دل همین سختی‌ها مهرواره محله همدل را خلق کرد که به شکل فوق العاده ای منشأ خیر و برکت شد.

وی با اشاره به اینکه بار مسئولیت مساجد بر عهده سازمان تبلیغات اسلامی است، گفت: در این راستا مهرواره اوج در حال برگزاری است که در ۱۶ هزار مسجد موضوعات آمایش، مسئله شناسی و آموزش و توانمندسازی پیگیری خواهد شد.

غلامی ادامه داد: بیش از ۳۰۰ امام جمعه در کشور به پویش مهرواره اوج پیوسته‌اند که نشان از اهمیت این طرح دارد


نوشته شده در   يکشنبه 28 شهريور 1400  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode