ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 29 اسفند 1402
سه شنبه 29 اسفند 1402
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 24 شهريور 1400     |     کد : 196779

تراکتور صفر – النصر یک/ خداحافظی آبرومندانه "پرشورها" از آسیا

تراکتور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مغلوب النصر شد و از این رقابت‌ها کنار رفت.

    تراکتور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مغلوب النصر شد و از این رقابت‌ها کنار رفت.

به گزارش نصر از ایسنا، تراکتور ایران امشب (سه‌شنبه) در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف النصر عربستان رفت. این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود النصر به پایان رسید و تک گل النصر را ابوبکر در دقیقه ۱۱ به ثمر رساند. تراکتور در این بازی باتوجه به داشته‌هایش عملکرد نسبتا خوبی داشت اما کمبود نفرات این تیم مانع بزرگی برای رسیدن‌شان به جمع هشت تیم برتر آسیا بود.

نیمه نخست

این دیدار در نیمه نخست با این که توپ و میدان بیش‌تر در اختیار النصر بود اما با بازی متعادل دو تیم پیگیری شد. در ۴۵ دقیقه نخست به جز صحنه گل النصر در دقیقه ۱۱، دو تیم چند موقعیت نصفه و نیمه ایجاد کردند که خطر چندانی روی دروازه‌ها به وجود نیاورد. نکته قابل توجه این نیمه خطاهای پرتعداد تراکتور و النصر بود.

گل النصر روی حرکت دو مهاجم مطرح این تیم به ثمر رسید. در صحنه گل، توپ پس از توپ‌گیری النصری‌ها در میانه میدان به تالیسکا رسید و این بازیکن به پاس درعمق، ابوبکر را در موقعیت تک به تک قرار داد و این مهاجم کامرونی با ضربه‌ای چیپ، دروازه تراکتور را باز کرد. النصر در دقیقه ۴۰ یک موقعیت گل‌زنی دیگر هم ایجاد کرد که با خوش‌شانسی تراکتوری‌ها این توپ به گل تبدیل نشد.

نیمه دوم

النصر در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم روی حرکت اسیری از جناح چپ، صاحب موقعیت شد اما محمدرضا اخباری شوت ابوبکر را در موقعیت تک به تک به خوبی مهار کرد. این توپ بعد از مهار اخباری توسط اسیری وارد دروازه تراکتور شد اما داور بازی گل النصر را در موقعیت آفساید تشخیص داد تا بازی همچنان یک بر صفر باقی بماند.

پس از این موقعیت بازی به تعادل کشیده شد و تراکتور تلاش کرد که موقعیت ایجاد کند اما تلاش بازیکنان این تیم بی‌فایده بود و راه به جایی نبردند. در این حین النصر هم تلاش کرد تا به گل دوم برسد اما دفاع خوب تراکتوری‌ها مانع از رسیدن عربستانی‌ها به هدفشان شد.

این دیدار تا پایان بازی به همین شکل پیش رفت و در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود النصر به پایان رسید تا نماینده عربستان به جمع هشت تیم برتر آسیا صعود کند.

ترکیب تراکتور: محمدرضا اخباری، هادی محمدی، اکبر ایمانی، سامان نریمان‌جهان، ابوالفضل رزاق‌پور، علی فتحی، سعید واسعی (صیاد کوکبی، دقیقه ۸۴)، امین اسدی (سعید کریم‌آذر، دقیقه ۶۲)، محمد مسلمی‌پور، سعید ایران‌خواه و بهزاد سلامی.

ترکیب النصر: ولید علی، سلطان الغنام، محمد الفتیل، عبدالله العمری، جلال‌الدین ماشاریپوف، الخیبری، النخلی، علی الحسن، ابوبکر، عبدالله فتاح اسیری (سامی، دقیقه ۷۶) و تالیسکا.

خبرگزاری ایسنا


نوشته شده در   چهارشنبه 24 شهريور 1400  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode