ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 31 فروردين 1403
جمعه 31 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 22 شهريور 1400     |     کد : 196769

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی طبق برنامه پیش می‌رود

معاون فرهنگی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی ظهر یک شنبه با برگزاری جلسه تودیع و معارفه معرفی شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: اداره کل تبلیغات اسلامی استان طبق برنامه پیش می‌رود.
به گزارش خبرنگار مهر، معاون فرهنگی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی ظهر یک شنبه با برگزاری جلسه تودیع و معارفه معرفی شد.

در این جلسه که با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسن شعبانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، از تلاش‌های حجت الاسلام والمسلمین خورنژاد تجلیل و حجت الاسلام والمسلمین سید محمود حسینی به جای او به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی معرفی شد.

حجت الاسلام شعبانی در این جلسه با اشاره به مهمترین مأموریت‌ها و اهداف سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه روزمرگی آفت دستگاه‌های اجرایی است، گفت: در سال جاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان به هیچ عنوان دچار روزمرگی نشده است و با برنامه ریزی های صورت گرفته به دنبال تحقق شاخص‌ها و مأموریت‌ها هستیم.

اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی طبق برنامه پیش می‌رود

وی سپس ادامه داد: سازمان تبلیغات اسلامی به دنبال تحقق مطالبات رهبری است و هیچ دستگاه دولتی و حاکمیتی در حوزه دینی و فرهنگی به این اندازه پیگیر تحقق مطالبات رهبری نیست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سپس افزود: در شهرستان‌های استان نیز دنبال جریان سازی هستیم، شاخص‌های پیش رو برای سال ۱۴۰۰ در شهرستان‌ها نیز اجرا می‌شود و تمامی مناطق استان درگیر تحقق برنامه‌ها و مأموریت‌ها هستند.

شعبانی با بیان اینکه علی رغم تمامی محدودیت‌ها با تمام توان برای تحقق شاخص‌ها تلاش می‌کنیم، گفت: با اینکه امکانات موجود با مأموریت‌ها فاصله دارد و کمبودهایی داریم ولی با کار جهادی و تلاش خستگی ناپذیر برای انجام مأموریت‌های مشخص شده اقدام کرده‌ایم.

اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی طبق برنامه پیش می‌رود

شعبانی به اهمیت برنامه‌های فرهنگی در این اداره کل اشاره کرد و گفت: طی دو سال گذشته حجم فعالیت‌های فرهنگی در این اداره کل به صورت تصاعدی رشد داشته و نیاز است این روند همچنان با اولویت تبیین گفتمان انقلابی با سرعت بیشتری ادامه داشته باشد.

وی ابراز داشت: در دوره کنونی نیازمند تعامل گسترده با دیگر دستگاه‌های دولتی و حاکمیتی در حوزه دینی و فرهنگی هستیم تا برنامه‌ها با بیشترین بازدهی و خروجی به سرانجام مدنظر برسد.


نوشته شده در   دوشنبه 22 شهريور 1400  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode