ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 1 ارديبهشت 1403
شنبه 1 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 16 مرداد 1400     |     کد : 196495

مراسم عزاداری حسینی در بازار تبریز برگزار می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: با توجه به ضوابط ارائه شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا، بازار تبریز شرایط لازم برای برگزاری عزاداری دسته‌های حسینی را دارا بوده و امسال این مراسم با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و شیوه‌نامه‌های بهداشتی در بازار برگزار می‌شود.

خبر گزاری ایکنا: مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: با توجه به ضوابط ارائه شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا، بازار تبریز شرایط لازم برای برگزاری عزاداری دسته‌های حسینی را دارا بوده و امسال این مراسم با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و شیوه‌نامه‌های بهداشتی در بازار برگزار می‌شود.

مراسم عزاداری حسینی در بازار تبریز برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام حسن شعبانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، روز پنج شنبه، ۱۴ مردادماه، در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به ضوابط ارایه شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا، بازار تبریز شرایط لازم برای برگزاری عزاداری دسته های حسینی را دارا بوده و امسال این مراسم با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و شیوه‌نامه‌های بهداشتی در بازار برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: سال گذشته دستجات حسینی در داخل بازار تبریز همکاری خوبی با این سازمان داشتند و طبق دستورالعمل‌های ستاد کرونا از برگزاری مراسم در بازار خودداری کردند.

شعبانی، افزود: از ابتدای شیوع کرونا در کشور هیئت‌های مذهبی همکاری خوبی با ستاد مقابله با کرونا داشته و تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی را به خوبی رعایت کردند.

مدیرکل تبلیغات آذربایجان شرقی، ادامه داد: برای برپایی مراسم حسینی در ماه محرم امسال، جلسات مختلفی با هیات های مذهبی جهت توجیه، اطلاع رسانی و آموزش برگزار شده است.

وی اظهار کرد: براساس دستورالعمل‌ها در همه هیئت‌های حسینی باید ماسک برای ارایه به افرادی که فاقد ماسک هستند وجود داشته باشد و مراسم با رعایت فاصله اجتماعی در فضای باز و به مدت حداکثر ۲ ساعت برگزار شود.


نوشته شده در   شنبه 16 مرداد 1400  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode