ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 10 مرداد 1400     |     کد : 196453

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی:

هیات اندیشه ورزی در آذربایجان شرقی تاسیس می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه هیات اندیشه ورزی در این استان تاسیس می‌شود، گفت: اساتید حوزه و دانشگاه در این هیات حضور دارند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه هیات اندیشه ورزی در این استان تاسیس می‌شود، گفت: اساتید حوزه و دانشگاه در این هیات حضور دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام میکائیل اسکندری ظهر شنبه در جمع خبرنگاران در تبریز در خصوص ماهیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: این شورا به دستور امام راحل (ره) و با هدف ساماندهی امور تبلیغی انقلاب اسلامی تأسیس شد.

وی با اشاره به اینکه سیاست گذاری و برنامه ریزی برگزاری برنامه‌های مختلف ملی و مذهبی مهمترین فعالیت این شورا است، ادامه داد: ارائه الگوهای مناسب، تعمیم پیام انقلاب و زمینه سازی برای حضور مردم در کنار ایجاد بستر مناسب جهت تعمیم شعائر انقلاب از وظایف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

اسکندری سپس با بیان اینکه این شورا در بیداری اسلامی مردم منطقه نقش ویژه ای داشته است، گفت: ترویج فرهنگ انقلابی و تبلیغ آن از مهمترین رویکردهای ما است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی با تاکید بر اینکه برنامه‌های ملی و مذهبی در مناسبت‌های مختلف به همت این شورا سیاست گذاری و اجرا می‌شود، افزود: هیأت اندیشه ورزی در ۱۰ استان کشور از جمله در آذربایجان شرقی تأسیس می‌شود که شامل اساتید دانشگاهی و حوزوی است.

وی ادامه داد: همچنین کارگروه تولید محتوا برای مناسبت‌های مختلف در استان راه اندازی شده است.

اسکندری سپس از ویزیت رایگان نمازگزاران و شهروندان همزمان با برگزاری نماز جمعه این هفته تبریز خبر داد و گفت: پزشکان سیار هلال احمر استان شهروندان را به صورت رایگان ویزیت کردند.


نوشته شده در   يکشنبه 10 مرداد 1400  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode