ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 1 ارديبهشت 1403
شنبه 1 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 8 مرداد 1400     |     کد : 196437

امام جمعه تبریز:

اگر مشروطه نبود، انقلاب اسلامی به وجود نمی‌آمد

امام جمعه تبریز گفت: اگر مشروطه نبود، انقلاب اسلامی به وجود نمی‌آمد، بنابراین مشروطیت موضوعی بسیار مهم است اما این مسئله تاکنون به درستی مطرح نشده است.

ایسنا/آذربایجان شرقی امام جمعه تبریز گفت: اگر مشروطه نبود، انقلاب اسلامی به وجود نمی‌آمد، بنابراین مشروطیت موضوعی بسیار مهم است اما این مسئله تاکنون به درستی مطرح نشده است.

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز  اظهار کرد: بعد از ورود اسلام به ایران، حادثه مشروطیت یک حادثه استثنایی است و برای اولین بار تفکری را به وجود آورد که براساس آن، مملکت متعلق به مردم بوده و مردم  در کشور حق دارند.

وی با اشاره برگزاری مانور دریایی روسیه خاطرنشان کرد: این مانور با حضور ۵۴ کشتی جنگی از جمله سه ناوچه از ایران، هند و پاکستان و ۴۸ فروند هواپیمای جنگی و چهار هزار نیروی دریایی که در آن شرکت داشتند، برگزار شد که حضور مقتدارنه نیروی دریایی جمهوری اسلامی پیام‌های زیادی دارد.

امام جمعه تبریز افزود: بررسی مسیر طولانی دریانوردی که با پیمودن ۱۳هزار مایل دریایی معادل ۲۵ هزار کیلومتر در بدترین فصل سال برای دریا نوردی، رکورد بزرگی محسوب می‌شود؛ نشان از فناوری دریایی ایران است.

وی گفت: اعزام دو شناور به روسیه تنها حضور نظامی نیست بلکه نماد برقراری پیوند راهبردی با کشور روسیه و روابطی که چندان به مذاق آمریکا و هم‌پیمانش خوش نیامده است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تجمع تعدادی از مردم تبریز در خصوص مشکلات خوزستان تاکید کرد: خطاب به جوانان و افرادی که تحت تاثیر و القائات رسانه‌های خارجی قرار گرفتند، اعلام می‌کنم عزیزان شما جوانان این کشور هستید؛ مواظب باشید تحت تاثیر دشمن و رسانه‌های خارجی قرار نگیرد تا بهانه به دست آنها بیفتد.

وی با بیان اینکه رسانه‌های خارجی دلسوز مردم ایران نیستند، متذکر شد: آذربایجان اتحاد خود را با خوزستان در هشت سال دفاع مقدس و با عمل نشان داده است، آذربایجان جان و خون داد تا از مرزهای ایران اسلامی و مردم شجاع و صبور خوزستان حفاظت شود تا اهواز، الاحوازیه نشود.


 


نوشته شده در   جمعه 8 مرداد 1400  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode