ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 4 ارديبهشت 1403
سه شنبه 4 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 19 تير 1400     |     کد : 196300

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان خبرداد

ثبت ۳ هزار ایده در طرح مهرواره محله همدل آذربایجان شرقی

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان با اشاره به ثبت ۳ هزار ایده در قالب مهرواره محله همدل آذربایجان شرقی گفت: برخی تصور می‌کردند...

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان با اشاره به ثبت ۳ هزار ایده در قالب مهرواره محله همدل آذربایجان شرقی گفت: برخی تصور می‌کردند که برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی درخصوص تبلیغ اجتماعی تنها در حد شعار است اما برنامه مهرواره، نشان داد که در عرصه عمل نیز ما می‌توانیم با یک مشارکت حداکثری از تمام اقشار کشور، تحولاتی را رقم بزنیم.

حجت الاسلام حسن شعبانی در حاشیه مرحله نهایی مهرواره محله همدل آذربایجان شرقی  در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سرمایه‌ی اجتماعی گره‌های جامعه را باز و مشکلات مردم را حل می‌کند و هر جامعه بیش از اینکه به سرمایه مادی و یا برنامه برای حل مشکلات خود نیازمند باشد، به سرمایه اجتماعی نیاز دارد.

وی تاکید کرد: برخی افراد معتقد هستند که با داشتن منابع مادی مشکلات نیز رفع خواهد شد در حالیکه در بعضی مواقع از سرمایه اجتماعی لازم برخوردار نبودیم.

شعبانی متذکر شد: نگرانی در خصوص عدم شرکت ۵۰ درصد مردم در انتخابات نگرانی به‌جایی است که ریشه‌ی این موضوع به خیانت به سرمایه‌های اجتماعی مردم در سال‌های گذشته برمی‌گردد.

وی خاطرنشان کرد: با گماردن افرادی که در پی ضربه زدن به دین، اعتماد و اعتقاد مردم هستند، افزایش بودجه در عرصه‌های اجتماعی و فرهنگی دردی را دوا نخواهد کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی اظهار کرد:بدترین خیانت به کشور به کارگیری مسئولانی است که با عملکرد خود سرمایه‌ اجتماعی را از بین می‌برند.

به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، شعبانی گفت: اکنون سازمان تبلیغات اسلامی در سخت‌ترین شرایط اجتماعی و اقتصادی، توانسته است طرحی را به انجام برساند که مردم در آن مشارکت دارند و مشکلات شأن توسط خودشان حل می شود.


نوشته شده در   شنبه 19 تير 1400  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode