ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 1 ارديبهشت 1403
شنبه 1 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 29 خرداد 1400     |     کد : 196136

امام جمعه تبریز:

مردم برنده اصلی انتخابات هستند

امام جمعه تبریز گفت: مردم برنده اصلی در این انتخابات باشکوه هستند.

ایسنا/آذربایجان شرقی امام جمعه تبریز گفت: مردم برنده اصلی در این انتخابات باشکوه هستند.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم امروز ۲۸ خرداد در خطبه های نماز جمعه تبریز اظهار کرد: تقوای انتخاباتی یعنی این که از فردای انتخابات، رقابت‌ها به رفاقت تبدیل شده و رقبای انتخاباتی، به جای سخن گفتن علیه یکدیگر، به فرد منتخب تبریک گویند.

وی ادامه داد: انتخابات شروع شده و هر کسی که رأی نداده باید عجله کند چرا که در کار خیر باید شتاب نمود.

وی با بیان این که دشمن صراحتا علت تحریم‌ها را نارضایتی مردم نسبت به بعضی از مشکلات اقتصادی اعلام کرده، افزود: ما با رأی خود، امنیت کشور را تضمین می‌کنیم پس با تحریم انتخاباتی و یا مشارکت کم، دشمن احساس پیروزی کرده و تحریم‌ها را افزایش می‌دهد.

نماینده ولی‌فقیه در استان مشکل پیش آمده در ساعات اولیه‌ی انتخابات را بی‌تدبیری عنوان کرد و  متذکر شد: مردم از ساعت هفت صبح در پای صندوق ‌های رأی حاضر بودند، اما مشکل پیش آمده که گویا از کارت های الکترونیکی بود، خاطر آنها را آزرده ساخت.

وی افزود: مشکل پیش آمده یا از دستگاه های انتخاباتی بوده یا امری عمدی است که اگر عمدی در کار باشد، باید از طریق ستاد انتخاباتی و وزرات کشور پیگیری شود چرا که مردم را بسیار عصبانی کرد.

وی خاطر نشان کرد: طرفداران نامزدهای پیروز، این موفقیت را از سوی خدا بدانند و سایر کاندیداها نیز نباید احساس خسارت کنند ضمن این که کاندیداها با حضور خود در ایجاد شور و شوق انتخاباتی، نقش ارزشمندی را ایفا کردند.

امام جمعه تبریز تاکید کرد: رئیس جمهور منتخب، متعلق به همه مردم ایران است و باید از فرصت ارزشمند خود تا پذیرش رسمی مسئولیت، نهایت استفاده را کرده و با گفت‌وشنود با نخبگان کشور، زمینه‌ی لازم را فراهم نماید.

وی در خصوص ویژگی های رئیس جمهور منتخب نیز گفت: رئیس جمهور منتخب باید در ایجاد عدالت اجتماعی، از بین بردن فساد، تبعیض، مبارزه با توطئه‌های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی آمادگی لازم را داشته باشد که در هر صورت این انتخابات، موجب یأس دشمن و امید مسلمانان است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تغییر و تحولات قدرت در رژیم غاصب صهیونسیتی اشاره کرد و افزود: نتانیاهو، صهیونیست راستگرا، تندرو و متعصبی بود که با تمام توان و نیرنگ، ۱۲ سال بر منصب نخست وزیری تکیه کرده و با سیاست‌های نابخردانه‌ی خود، جز خونریزی، خشونت، ترور، ناامنی و انواع فساد های اخلاقی و سیاسی چیز دیگری را بر جای نگذاشت‌.

امام جمعه‌ی تبریز، دولت نتانیاهو را نامتجانسترین دولت رژیم غاصب دانسته و اضافه کرد: نتانیاهو، رهبری حزب افراطی را بر عهده داشت که با تلاش برای برگزاری سه انتخابات زودرس و تشکیل چند کابینه‌ی اعتلافی و نیم‌بند، چند سالی بیشتر بر منصب قدرت ماند که این ۱۲ سال حکومت او را یابد یکی از سخت‌ترین دوران ۸۰ سال اخیر مردم مظلوم فلسطین به شمار آورد.

وی یادآور شد: اکنون که نخست وزیری دولت رژیم صهیونسیت به مدت دو سال به نفتالی بنت واگذار شده، ترکیب کابینه‌ی اشغالگران به گونه‌ای است که دیری نمی‌رسد که پایه‌های آن به حول و قوه‌ی الهی سست شده و رژیم غاصب را سریعتر به سمت زوال سوق می‌دهد.

وی ادامه داد: اکنون دولت غاصب علاوه بر کابوس مقابله با مقاومت در رویای آرامش داخلی به سر می‌برد چرا که در سال گذشته شاهد اتفاقاتی ناگواری چون شکست ترامپ در آمریکا، پیروزی بشار اسد در سوریه، شکست راهبردی در جنگ ۱۲ روزه و سقوط نتانیاهو بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در پایان سخنان خود، بیان کرد: طبق فرموده‌ی رهبر معظم انقلاب در ۲۵ سال آینده شاهد رژیمی به نام رژیم اشغالگر قدس نخواهیم بود که امیدواریم زودتر از موعد مقرر، شاهد نابودی رژیم اشغالگر قدس و صهیونیست غاصب باشیم.


نوشته شده در   شنبه 29 خرداد 1400  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode