ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 9 فروردين 1403
پنجشنبه 9 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 6 خرداد 1400     |     کد : 195945

دبیر مهرواره محله همدل خبرداد؛

طرح بیش از ۵۰ هزار مسئله در مهرواره محله همدل

دبیر مهرواره محله همدل از طرح بیش از ۵۰ هزار مسئله در مهرواره محله همدل خبر داد.

دبیر مهرواره محله همدل از طرح بیش از ۵۰ هزار مسئله در مهرواره محله همدل خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا غلامی صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران در تبریز گفت: تاکنون ۵۰ هزار و ۸۹۱ مساله و ۷۴۸ گزارش از نزدیک ۳۹ هزار محله کشور ثبت شده است.

وی با بیان اینکه ۱۴ کلان مساله طرح شده و ۱۰۴ ریز مساله طراحی شده است که باید رفع شود، ادامه داد: استان‌های آذربایجان شرقی و غربی مقام اول طرح مسائل و مشکلات را هر کدام با هفت درصد در اختیار دارند و استان اردبیل مقام ششم را دارد.

غلامی با تاکید بر اینکه بیشترین مسائل مطرح شده از استان آذربایجان شرقی مربوط به موضوعات اقتصادی، اجتماعی، مذهبی، خانواده و تربیتی است، ادامه داد: بیشترین مسائل مطرح شده از استان آذربایجان غربی نیز مربوط به مسائل اقتصادی، اجتماعی، مذهبی، تربیتی و آموزشی است.

وی در خصوص بیشترین مسائل مطرح شده از استان اردبیل نیز گفت: در این استان نیز بیشترین مسائل مطرح شده مربوط به اقتصادی، اخلاقی، اجتماعی، آموزشی، زیرساختی و مذهبی است.

مسئول منطقه شمال غرب ادارات تبلیغات اسلامی کشور تاکید مقام معظم رهبری این بوده که مشکلات با همراهی مردم رفع شود، گفت: طرح مهرواره برای تحقق این موضوع درحال انجام است.

حجت الاسلام غلامی با بیان اینکه برنامه‌های مهرواره محله همدل از ۲ روز مانده به ماه مبارک رمضان شروع شده است و روند ثبت مسأله توسط شرکت‌کنندگان تا عید سعید فطر، همچنین حل مسئله و بارگذاری آن در سایت www.ham-del.ir تا ۲۰ خرداد جاری ادامه دارد، افزود: مهرواره با هدف جامعه بانشاط و خودباوری شکل گرفته چرا یکی دشمن به دنبال ناامید کردن مردم از این نظام و انقلاب است.


نوشته شده در   پنجشنبه 6 خرداد 1400  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode