ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 31 فروردين 1403
جمعه 31 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 19 ارديبهشت 1400     |     کد : 195796

استاندار:

روند ابتلا به کرونا در آذربایجان شرقی کاهشی است

استاندار آذربایجان‌ شرقی با بیان اینکه چهار شهرستان استان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند، گفت: سایر شهرستان‌ها در وضعیت نارنجی و زرد هستند که نشان‌دهنده مدیریت خوب این بیماری در استان است.

ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان‌ شرقی با بیان اینکه چهار شهرستان استان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند، گفت: سایر شهرستان‌ها در وضعیت نارنجی و زرد هستند که نشان‌دهنده مدیریت خوب این بیماری در استان است.

محمدرضا پورمحمدی در حاشیه نشست ستاد ملی مقابله با کرونا که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: وضعیت استان از نظر میزان ابتلا به بیماری کرونا خوشبختانه با شیب ملایم رو به کاهش است؛ به طوری که تعداد فوتی‌ها و بستری‌های بیمارستانی نسبت به روزهای گذشته کاهش یافته است.

وی با اشاره به محدودیت‌هایی که برای گروه های شغلی اعمال شده بود، گفت: با توجه به کاهش روند ابتلا در استان گروه‌های شغلی یک و دو اجازه فعالیت یافتند.

پورمحمدی گفت: اگر ملاحظات و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی توسط شهروندان ادامه یابد در روزهای آینده شیب کاهشی ابتلا سرعت خواهد گرفت.

وی افزود: براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مسافرت در ایام عید فطر بین استان‌ها و شهرها با وضعیت قرمز، محدود و ممنوع خواهد شد که جزئیات آن توسط سخنگوی ستاد اعلام خواهد شد.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان این‌که نگرانی جدی در استان وجود ندارد، گفت: توصیه می‌کنیم مردم شیوه‌نامه‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و فاصله اجتماعی را رعایت کرده و از حضور در تجمعات خودداری کنند.

وی با تاکید بر این‌که خوشبختانه با وجود مشکلات اقتصادی اصناف و کسبه همراهی خوبی با اعمال محدودیت‌ها داشتند، افزود: به دلیل ایجاد مشکلات مختلف برای این قشر تلاش کردیم محدودیت‌ها را زودتر از سایر استان‌ها کاهش دهیم تا اصناف بتوانند به کار خود ادامه دهند.

پورمحمدی اضافه کرد: اگر روند کاهشی ابتلا به کرونا ادامه یابد محدودیت‌ها برداشته می‌شود.


نوشته شده در   يکشنبه 19 ارديبهشت 1400  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode