ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 1 ارديبهشت 1403
شنبه 1 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 14 ارديبهشت 1400     |     کد : 195754

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

امسال راهپیمایی روز قدس به صورت حضوری برگزار نمی‌شود

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: به دلیل روند افزایشی شیوع کرونا، امسال راهپیمایی روز قدس به صورت حضوری و خودرویی برگزار نمی‌شود.

ایسنا/آذربایجان شرقی سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: به دلیل روند افزایشی شیوع کرونا، امسال راهپیمایی روز قدس به صورت حضوری و خودرویی برگزار نمی‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین میکاییل اسکندری روز دوشنبه در جمع خبرنگاران، با بیان این‌که امسال راهپیمایی روز قدس متفاوت‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود، اظهار کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامتی مردم، راهپیمایی روز قدس در فضای مجازی برگزار می‌شود، برهمین اساس برنامه‌هایی در قالب فضای مجازی پیش بینی شده که از طریق سایت‌های مختلف از جمله سایت مقام معظم رهبری، خبرگزاری بین المللی قدس و مرکز اطلاع رسانی فلسطین و غیره به مردم ارائه خواهد شد.

وی افزود: طبق ابلاغ به فرمانداران و اعضای شورا، فضا سازی مناسب و تبلیغات محیطی به ویژه در سر درب ادارات انجام می‌گیرد، همچنین استفاده حداکثری از ظرفیت دهیاری‌های دهستان‌ها نیز مدنظر است.

وی بیان کرد: فضا سازی و تبلیغات محیطی از سوی شهرداری تبریز در مسیر راهپیمایی‌ سال‌های گذشته به ویژه از حد فاصل میدان باغ فجر تا ساعت انجام می‌شود.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی ادامه داد: استفاده حداکثری از کانال‌های اجتماعی، تلویزیون‌های شهری و بیلبوردهای شهری نیز جهت نصب پرچم‌ها در سطح شهر انجام می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری مسابقه ویژه شعر، نقاشی، مقاله و داستان نویسی برای کودکان و نوجوانان از طریق شبکه‌ی شاد به مناسبت روز قدس، گفت: این مسابقه جهت تبیین و اهمیت روز جهانی قدس از طریق شبکه‌ی شاد برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: از امام جمعه تبریز درخواست کردیم در پیام جمعه دقایقی را به تشریح موضوع فلسطین پرداخت کنند.

اسکندری افزود: کلیپ‌های خانوادگی با محوریت شعارهای ضد اسرائیلی و آمریکایی جهت پخش از صدا و سیما پیش بینی شده است، همچنین برپایی نمایشگاه کتاب و عکس از راهپیمایی‌های سال‌های گذشته‌ی روز قدس در فضای مجازی با محوریت فرمایشات مقام معظم رهبری با عنوان "ملت ما عاشق مبارزه با صهیونیسم است" برای عموم از طریق جهاد دانشگاهی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین تولید محتوا از سوی دانشگاه تبریز  و سایر دانشگاه‌ها ویژه دانشجویان در شبکه های اجتماعی به مناسبت روز قدس و اهمیت آن انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اجرای مانورهای رزمی و ورزشی ویژه از سوی هیات‌های ورزشی و رزمی، استفاده حداکثری از ظرفیت‌های مطبوعات، خبرگزاری‌ها جهت تبیین روز قدس، تولید موشن گرافی و پوستر و برگزاری مسابقه عکس ویژه بازاریان نیز از جمله برنامه‌های روز قدس است.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به اجرای برنامه‌های ویژه در روز قدس، گفت: ویژه برنامه‌ی آتش زدن پرچم اسرائیل و آمریکا و اعلام انزجار از رژیم کودک کش و آمریکای جنایتکار با حضور نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان شرقی و مسئولان شهری با حفظ پروتکل‌های بهداشتی در مکان مشخصی برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: آذربایجان سر و سر ایران اسلامی است و امیداریم امسال نیز  مردم مانند سال‌های گذشته در برنامه‌های ملی در برنامه‌ی مجازی روز قدس حضور فعال داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد:  در زمان آتش زدن به پرچم رژیم‌ جعلی اسرائیل، پرچم فلسطین را  به متراز ۱۰۰ متر به اهتزاز در می‌آوریم که حدود ۱۰۰ نفر در حمل این پرچم همکاری خواهند کرد.


نوشته شده در   سه شنبه 14 ارديبهشت 1400  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode