ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 9 فروردين 1403
پنجشنبه 9 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 1 ارديبهشت 1400     |     کد : 195644

لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱:

تراکتور - نیروی هوایی ؛ پیش به سوی اولین پیروزی

تیم فوتبال تراکتور ایران در سومین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱، امشب به مصاف تیم نیروی هوایی عراق خواهد رفت.

ایسنا/آذربایجان شرقی تیم فوتبال تراکتور ایران در سومین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱، امشب به مصاف تیم نیروی هوایی عراق خواهد رفت.

شاگردان خطیبی در دو بازی گذشته علی رغم انجام بازی قابل قبول و خوب، نتیجه ای بهتر از تساوی را کسب نکردند. چه بسا اگر بی دقتی مدافعین در دیدار با پاختاکور و شاهکار داور چینی در نگرفتن خطای پنالتی به نفع تراکتور اتفاق نمی افتاد، اکنون سرخ های آذربایجان نیز همانند پرسپولیس و استقلال با ۶ امتیاز صدرنشین گروه خود بودند.

تراکتور در صورت کسب برد برابر نماینده‌ی عراق ۵ امتیازی خواهد شد و با توجه به اینکه احتمال کسب نتیجه تساوی در دیدار شارجه و پاختاکور دور از انتظار نیست، در صورت به وقوع پیوستن این نتایج تراکتور می تواند با ۵ امتیاز صدرنشین گروه شده و یا به دلیل تفاضل گل کمتر در رده دوم قرار بگیرد.

رسول خطیبی که بدون شک سخت ترین دوران مربی گری خود را این روز ها در شهر شارجه امارات سپری می کند، به خوبی می‌داند که چشم میلیون ها هوادار متعصب و عاشق تراکتور که با این تیم زندگی می‌کنند، پای گیرنده های تلویزیونی است و منتظر پیروزی و صعود پرهوادارترین تیم آسیا به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات هستند.

این مربی جوان و خوش فکر تبریزی به همراه کادر فنی جوان و پرانرژی خود باید علاوه بر رفع  نقاط ضعف تیم خود که منجر به از دست دادن ۴ امتیاز از دو بازی قبلی شد، با به کار گیری از همه دانش، توان و تجربه خود و همچنین با قراردادن بازیکنان آماده در ترکیب اصلی تیم، تراکتور را به اولین ۳ امتیاز مسابقات لیگ قهرمانان آسیا۲۰۲۱ برساند و این بازی آغاز گر درخشش این تیم دوست داشتی فوتبال ایران در آسیا باشد.

تراکتور تاکنون در مقابل نمایندگان عراق بازی نکرده است و این دیدار اولین تجربه‌ی رویارویی تراکتوری ها با عراقی ها محسوب می‌شود.

خوشبختانه تراکتور در این بازی بدون مصدوم و محروم به میدان خواهند رفت اما براساس اعلام رسانه های عراقی، ایمن حسین مهاجم ملی‌پوش نیروی هوایی به دلیل شکستگی بینی قادر به همراهی تیم خود در دو دیدار رفت و برگشت مقابل تراکتور نخواهد بود و این بهترین فرصت برای شاگردان خطیبی است تا از این ضربه سنگینی که به تیم عراقی وارد می شود، بیشترین استفاده را ببرند.

بدین ترتیب بهترین گلزن نیروی هوایی باید برای مدت یک ماه استراحت کند و نمی‌تواند تیمش را در ادامه مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا همراهی کند.

با توجه به اینکه بر اساس برنامه بازی ها نیروی هوایی عراق آخرین حریف دور رفت و اولین حریف دور برگشت تراکتور محسوب می‌شود، اگر شاگردان خطیبی بتوانند در هر دو بازی مقابل تیم عراقی به پیروزی دست یابند، وضعیت خود را در جدول گروه B بهبود خواهند بخشید.

به گزارش ایسنا تیم تراکتور ایران با کسب تساوری ۳ بر ۳ مقابل پاختاکور و همچنین تساوی بدون گل مقابل شارجه، با ۲ امیتاز بعد از شارجه ۴ امتیازی و پاختاکور ۲ امتیازی در رده سوم گروه B قرار دارد و نیروی هوایی عراق نیز با شکست مقابل شارجه و کسب تساوی بدون گل مقابل پاختاکور، با ۱ امتیاز و بدون گل زده تیم چهارم این گروه است.

گفتنی است دیدار دو تیم تراکتور ایران و نیروی هوایی عراق امروز سه شنبه از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت ایران آغاز خواهد شد.


نوشته شده در   چهارشنبه 1 ارديبهشت 1400  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode