ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 10 فروردين 1403
جمعه 10 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 25 فروردين 1400     |     کد : 195575

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

ایستادگی در مقابل هجمه‌های دشمنان نیازمند یک حرکت جهادی است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به ضرورت توجه و داشتن برنامه برای جنگ نرم دشمنان گفت: ایستادگی در مقابل هجمه‌های دشمنان نیازمند یک حرکت جهادی است.

 نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به ضرورت توجه و داشتن برنامه برای جنگ نرم دشمنان گفت: ایستادگی در مقابل هجمه‌های دشمنان نیازمند یک حرکت جهادی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم صبح امروز چهارشنبه در دیدار با مدیران اداره کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی در خصوص تبیین برنامه‌های اداره کل تبلیغات اسلامی استان در سال ۱۴۰۰ گفت: تلاش‌ها، ایثار و فداکاری مجموعه اداره کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی واقعاً در سال گذشته جای تقدیر و تشکر دارد و امروزه ایستادگی در مقابل هجمه‌ها نیازمند یک حرکت جهادی است.

وی بر لزوم فعالیت‌های فرهنگی اثرگذار اشاره کرده و افزود: ما کمبودی از لحاظ تعداد مساجد در استان نداریم بلکه باید به دنبال رونق مساجد موجود باشیم.

امام جمعه تبریز با تأکید به اینکه باید به سمت کارهای فرهنگی اثرگذار حرکت کنیم گفت: امروزه تبلیغات سنتی دینی جوابگوی جامعه نیست و باید به سمت تبلیغات به روز، مدرن و استفاده از ابزارهای مختلف برای نوآوری حرکت کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی بیان کرد: امروزه فضای مجازی هم یک تهدید و هم یک فرصت به شمار می‌رود و ما باید تلاش کنیم تا تهدیدهای موجود در فضای را به فرصت تبدیل کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم ادامه داد: باید از فرصت‌های عظیم هیأت عزاداری غافل نشویم چرا که هیئات مذهبی یک فرصت بزرگ برای اشاعه فرهنگ اسلامی به شمار می‌روند.

امام جمعه تبریز افزود: استفاده از هنرمندان و شعرا در مناسبت‌های مختلف با اشعار حماسی خود می‌توانند در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشند.

وی در پایان سخنان خود در خصوص تولید محتوای خاطر نشان کرد: فیلم‌های کوتاه همراه با توضیحات لازم کارشناس مذهبی نیز می‌تواند در جذب مخاطب و استفاده از ابزار هنر اثرگذار باشد.


برچسب ها
نوشته شده در   چهارشنبه 25 فروردين 1400  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode