ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 24 فروردين 1400     |     کد : 195562

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی مطرح کرد

اقتدار نیروهای مسلح عامل اصلی ترس دشمنان از ایران اسلامی

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، اقتدار نیروهای مسلح را عامل اصلی ترس دشمنان از ایران اسلامی دانست.

ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، اقتدار نیروهای مسلح را عامل اصلی ترس دشمنان از ایران اسلامی دانست.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در مراسم افتتاحیه سومین دوره دانش آموختگی درجه داری مرکز آموزش حضرت ولیعصر(عج) ناجا در تبریز، گفت: اگر امروز دشمنان نظام از ایران عزیز می‌ترسند، به خاطر اقتداری است که نیروهای مسلح و بسیج ما ایجاد کرده و به واسطه مدیریت بی نظیر و هدایت‌های داهیانه مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا به دست آمده است.

وی با بیان این‌که نیروهای مسلح ما امروز در دل مردم جای دارند و محبوب دل‌های آن‌ها هستند، افزود: یکی از این نیروها، سردار سپهبد شهید صیاد شیرازی است که اخلاص، تدین و علاقه‌مندی به اهل بیت (ع) از ویژگی‌های بارز این شهید بزرگوار بود.

وی با قدردانی از افرادی که با وجود شغل‌های متعدد، لباس عزت و شرف نظامی را انتخاب می‌کنند، به آن‌ها توصیه کرد تا در دوران آموزشی سعی کنند اعتقادات دینی خود را ارتقا دهند و از برگزارکنندگان این دوره‌ها هم خواست تا برنامه‌های متنوع، جذاب، نو و ابتکاری برای پیشرفت اعتقادات دینی این عزیزان را به کار گیرند.

حجت الاسلام آل هاشم خطاب به حاضران در این دوره درجه داری، خاطرنشان کرد: برادران عزیز سعی کنید تا در طول دوران خدمت به خصوص در دوران آموزش، ایمان خود را قوی و برای انجام فرایض دینی تلاش کنید، چرا که هر قدر ایمان شما تقویت شود موفقیت بیشتری به دست خواهید آورد.

به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، وی افزود: به آموزش‌هایی که در دوره‌ها به شما ارائه می‌شود باید دقت بیشتری داشته باشید، چرا که می‌خواهید ۳۰سال در رسته‌های مختلف به این کشور خدمت کنید؛ هم‌چنین باید نظم و انضباط که از اصول کاری شما است را رعایت کرده و در این زمینه الگو باشید و آمادگی جسمانی خود را نیز تقویت کنید که ورزش یکی از این راهکارها است.


نوشته شده در   سه شنبه 24 فروردين 1400  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode