ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 10 فروردين 1403
جمعه 10 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 28 اسفند 1399     |     کد : 195305

پیشگیری از بیماری قلبی با مصرف این خوراکی ترکیبی

نتایج یک پژوهش جدید که در مجله نیچر منتشر شده است، نشان می‌دهد که مصرف برخی مکمل‌های خاص می‌تواند به پیشگیری از بیماری قلبی کمک کند.

نتایج یک پژوهش جدید که در مجله نیچر منتشر شده است، نشان می‌دهد که مصرف برخی مکمل‌های خاص می‌تواند به پیشگیری از بیماری قلبی کمک کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب:نتایج یک پژوهش جدید که در مجله نیچر منتشر شده است، نشان می‌دهد که مصرف برخی مکمل‌های خاص می‌تواند به پیشگیری از بیماری قلبی کمک کند.

به گزارش سرویس خواندنی‌های انتخاب، اگرچه کرونا همچنان در سراسر جهان قربانی می‌گیرد، اما به نظر می‌رسد از کرونا خطرناک تر، بیماری‌های قلبی هستند و برای پیشگیری از بیماری‌های بلبی نیز می‌توان از روش‌هایی مانند رژیم غذایی سالم تبعیت کرد.

اگر این نکته را نیز در نظر بگیریم که افراد مبتلا به بیماری قلبی عروقی در معرض خطر بالاتر ابتلا به کرونا هستند، متوجه خواهیم شد که چرا کنترل بیماری‌های قلبی حائز اهمیت است. مطالعه جدیدی که این هفته در مجله نیچر منتشر شد نشان داد که دو مکمل غذایی خاص (روغن ماهی و کلسیم) ممکن است خطر بیماری‌های قلبی عروقی را کاهش دهد؛ و مهمترین تأثیر در بین افراد با مجموعه خاصی از عادات غذایی دیده شد.

گروهی از محققان در استرالیا داده‌های یک دهه را که از ۷۰ هزار نفر  جمع آوری شده بود، مورد بررسی قرار دادند تا ارزیابی کنند آیا کسانی که به طور منظم از یک مولتی ویتامین، مواد معدنی یا روغن ماهی استفاده می‌کنند، از سلامت بالاتری برخوردارند یا خیر.

پیشگیری از بیماری قلبی

یک یافته هیجان انگیز در بین گروه غذای سالم وجود داشت که از روغن ماهی یا مکمل کلسیم در رژیم‌های غذایی خود استفاده می‌کردند. افراد سالم مصرف کننده روغن ماهی یا کلسیم شیوع بیماری قلبی عروقی کمتری نسبت به شرکت کنندگانی که تغذیه سالم داشتند، اما این مکمل‌ها را مصرف نکردند، داشتند. یک نکته ضروری در اینجا وجود دارد که اگرچه به نظر می‌رسد روغن ماهی و کلسیم در شیوع بیماری‌های قلبی عروقی تفاوتی ایجاد کرده است، اما این فقط در مورد افرادی صدق می‌کند که عادت‌های غذایی طولانی مدت سالم را دنبال می‌کنند.

به عبارت دیگر، اگر می‌خواهید روغن ماهی و کلسیم بخورید تا از مزایای حمایت از قلب بهره‌مند شوید، نیاز به رعایت رژیم غذایی سالمی دارید.


نوشته شده در   پنجشنبه 28 اسفند 1399  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode