ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 9 فروردين 1403
پنجشنبه 9 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 15 اسفند 1399     |     کد : 195175

تولید سه کتاب در کارگاه ادبیات پایداری پروژه محور حوزه هنری آذربایجان‌شرقی

مسئول واحد ادبیات پایداری حوزه هنری آذربایجان‌شرقی از تولید سه کتاب در سلسله کارگاه های پروژه محور تاریخ شفاهی و خاطره نگاری در تبریز خبر داد.

نصر: مسئول واحد ادبیات پایداری حوزه هنری آذربایجان‌شرقی از تولید سه کتاب در سلسله کارگاه های پروژه محور تاریخ شفاهی و خاطره نگاری در تبریز خبر داد.

به گزارش نصر، داود خدائی با بیان اینکه هدف از برگزاری این کارگاه ها شناسایی و پرورش نیروی متخصص برای تولید کتب ادبیات پایداری است، اظهار کرد: این کارگاه به صورت کارگاهی و کاملا عملیاتی در حوزه هنری آذربایجان‌شرقی در حال برگزاری است.
وی افزود: سه هنرآموز برای این دوره تخصصی و کارگاهی انتخاب و تمام مباحث تئوری و تخصصی روی پروژه ها، آموزش داده می شود.
مسئول واحد ادبیات پایداری در ادامه افزود: در این کارگاه ها به هر یک از هنراموزان تالیف خاطرات یک همسر آزاده سپرده شد تا از فاز مصاحبه تا تدوین و تنطیم خاطرات را خود محقق در کنار مدرس خود انجام داده و در پایان دوره، پروژه های خود را در قالب کتاب شصت تا هشتاد صفحه ای تحویل خواهند داد.
وی همچنین ادامه داد: دفتر ادبیات پایداری با اجرای این متد آموزشی تمام تلاش خود را به کار بسته تا ضمن کاربردی بودن مباحث آموزشی این کارگاه ها به نتیجه و خروجی قابل قبولی بیانجامد.
خدایی در ادامه تصریح کرد: هدر رفت سرمایه گذاری مادی و معنوی در این سبک آموزشی به میزان قابل توجهی کاهش یافته و کل این فعالیت هدفمند برنامه ریزی و اجرا شده است. و انشاالله در سال 1400 شاهد چاپ تولیدات این کارگاه باشیم.
لازم به ذکر است هفته آینده از حضور محمد قاسمی پور مدیر دفتر ادبیات پایداری امور استان ها و مجلس حوزه هنری به عنوان مدرس در یکی از جلسات کارگاه حضور خواهند داشت و به صورت عملی هنراموزان در  یک جلسه چهار ساعته به نقد و بررسی پروژهای خود خواهند پرداخت.


نوشته شده در   جمعه 15 اسفند 1399  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode