ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403
چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 6 اسفند 1399     |     کد : 195089

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان شرقی:

بزرگترین معروف ترویج فرهنگ عشایر در جامعه است

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان آذربایجان شرقی گفت: بزرگترین معروف ترویج فرهنگ عشایر در جامعه به عنوان بزرگترین معروف در اقتصاد مقاومتی است.

 دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان آذربایجان شرقی گفت: بزرگترین معروف ترویج فرهنگ عشایر در جامعه به عنوان بزرگترین معروف در اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن نستوهی عصر امروز در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کل عشایر آذربایجان شرقی ضمن گرامیداشت ولادت امیرالمومنین علی ابن ابیطالب علیه السلام و روز مهندس افزود: امر به معروف و نهی از منکر هم واجب شرعی است و هم از لحاظ قانونی یکی از حقوق شهروندی بوده که قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر در سال ۹۴ به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده است.

وی افزود: تبیین و فرهنگ سازی فریضتین در ادارات از طریق آموزش ضمن خدمت به کارمندان ادارات و خانواده‌های آنها باید مورد توجه مدیران ادارات قرارگیرد و آموزش باید طوری باشد که وقتی فردی که در اداره خود امر به معروف و نهی از منکر می‌کند باید مورد تشویق مدیر آن اداره قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین نستوهی خاطر نشان کرد: بزرگترین معروف ترویج فرهنگ عشایر است و رغبت بیشتر مردم نسبت به طبیعت این شورا را می‌تواند با برنامه‌های ابتکاری, فرهنگ اصیل عشایر را در جامعه نهادینه کند و اگر به شعار (یک آلاچیق عشایر یک کارگاه) توجه شود می‌توان هم به عنوان یک معروف و هم به عنوان اقتصاد مقاومتی تبیین کرد.

در این جلسه حسین شهریار محمدی دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کل امور عشایر استان گزارشی از عملکرد شورا را به حاضران در جلسه ارائه داد.

در پایان این جلسه احکام اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کل امور عشایر استان توسط دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر اعطا شد.


نوشته شده در   چهارشنبه 6 اسفند 1399  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode