ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 9 فروردين 1403
پنجشنبه 9 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 2 اسفند 1399     |     کد : 195056

برگزاری یک رویداد مجازی برای راه اندازی کسب‌وکارهای نو

برگزاری یک رویداد مجازی، زمینه را برای آشنایی علاقمندان به ایجاد کسب‌وکارهای فناور و خلاق با آموزش و آگاهی از تجربه‌های افراد موفق در این حوزه فراهم می کند.

برگزاری یک رویداد مجازی، زمینه را برای آشنایی علاقمندان به ایجاد کسب‌وکارهای فناور و خلاق با آموزش و آگاهی از تجربه‌های افراد موفق در این حوزه فراهم می کند.

به گزارش ایسنا، در همایش آنلاین نوآوری و تحول در کسب‌وکار که طی روزهای ۳ تا ۵ اسفندماه برگزار می‌شود، به مدت سه‌روز فرصت تجربه و  یادگیری در اختیار افرادی که می‌خواهند کسب و کار نوآورانه خود را به راه بیندازند، قرار می گیرد. بسیاری از علاقمندان به حوزه کسب و کار از الزام‌ها، موانع و نکته‌های ورود به دنیای کارآفرینی آشنایی و تجربه کافی در این حوزه برخوردار نیستند و این فرصت می‌تواند آن ‌ها را در مسیر ایجاد یک شرکت خلاق رهنمون کند.

این رویداد مجازی، با گرد هم آوردن جمعی از فعالان حوزه کارآفرینی و ارائه فرصتی برای بیان تجریه‌ها، تعامل میان آنان و علاقمندان به حوزه کسب و کار، راه را برای توسعه شرکت‌هایی فناور و خلاقی که از ایده‌های نوآورانه اشتغال و ارزش افزوده منجر می‌شوند، هموار می‌کند.

همایش آنلاین نوآوری و تحول در کسب‌وکار که با حمایت ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش‌بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود متخصصان و فعالان حوزه کسب و کار، تجربه‌ها و آموخته‌های خود را با علاقمندان به این حوزه در میان می‌گذارند. این رویداد با نقش‌آفرینی بخش‌های گوناگون دانشگاه صنعتی شریف از جمله پارک علم و فناوری، مرکز کارآفرینی، دفتر توسعه نوآوری و فناوری‌های دانشگاه میزبان کارآفرینان و علاقمندان حوزه کسب‌وکارهای خلاق خواهد بود.

علاوه بر ارائه نکات کاربردی توسط فعالان موفق کسب و کار و به اشتراک‌گذاری تجربه‌های کارآفرینان، تازه‌ترین و خلاقانه‌ترین ایده‌های ناب از مدل‌های جدید کسب‌وکار مطرح خواهد شد.

همچنین پس از برگزاری آموزش مهارت‌های حرفه‌ای برای کسب‌وکار موفق، ابزارهای دیجیتالی که می‌تواند به یک ایده نوآورانه و کارآفرینانه کمک کند ارائه خواهد شد. در پایان دوره، گواهی الکترونیکی حضور در دوره به کلیه شرکت‌کنندگان به دو زبان فارسی و انگلیسی، از طرف مرکز آموزش‌های تخصصی دانشگاه صنعتی شریف ارائه می‌شود.

به گزارش روابط عمومی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، علاقمندان برای حضور در این همایش مجازی می‌توانند از طریق لینک همایش ثبت نام کنند و با استفاده از کد daneshbonyan، از اعتبار هدیه آموزشی ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان و ستاد توسعه نرم و خلاق با ۵۰ درصد تخفیف ویژه بهره‌مند شوند.


نوشته شده در   شنبه 2 اسفند 1399  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode