ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 1 ارديبهشت 1403
شنبه 1 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 1 اسفند 1399     |     کد : 195049

امام جمعه سردرود:

نگاه انقلابی، حلال مشکلات است

امام جمعه سردرود با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در ارتباط تصویری با مردم تبریز، گفت: طبق تاکیدات معظم له، هر کجا نگاه انقلابی حاکم بوده، مشکلات حل شده است.

ایسنا/آذربایجان شرقی: امام جمعه سردرود با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در ارتباط تصویری با مردم تبریز، گفت: طبق تاکیدات معظم له، هر کجا نگاه انقلابی حاکم بوده، مشکلات حل شده است.

حجت الاسلام والمسلمین جلیل جلیلی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سردرود، با توصیه به تقوای الهی، اظهار کرد: متقیان کسانی هستند که در خفا از خداوند ترس داشته و مرتکب گناه نمی‌شوند و از دستورات الهی پیروی می‌کنند.

وی با اشاره به شرایط دعا، تاکید کرد: باید در این رابطه با حسن ظن نیکو به در گاه خداوند متوسل شویم و بدانیم هر آنچه داریم از جانب خداوند بوده و نیازمند ذات باریتعالی هستیم.

وی اضافه کرد: امام صادق می‌فرماید که خداوند به حضرت موسی (ع) وحی فرمود در درگاه من مثل بندگان ذلیل بیا و درخواست و دعا کن.

خطیب جمعه سردرود در ادامه به ارتباط تصویری زنده رهبر معظم انقلاب در ۲۹ بهمن با مردم تبریز، گفت: رهبر انقلاب، شجاعت، غیرت و تدین را از خصلت‌های مردم آذربایجان دانستند که نشان علاقه مندی حضرت آقا به مردم این خطه است.

وی ادامه داد: نوع نگاه رهبر معظم انقلاب نسبت به نقاط قوت و ضعف انقلاب، بر اساس نگاه علمی، منطقی و جامع است.

وی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب، راه رفع مشکلات انقلاب و کشور، نگاه انقلابی و اعتقاد به جمله "ما می‌توانیم" عنوان کردند؛ هر کجا این نگاه حاکم بوده، مشکلات حل شده و هر کجا انقلابی عمل نکرده‌ایم در آن جبهه ضعف و مشکلاتی وجود داشته که بخشی متوجه مسئولان و بخشی مربوطه به مردم است.

به گزارش ایسنا، جلیلی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در بخشی از سخنانشان نیز به حساسیت مردم نسبت به فساد اشاره کردند و فرمودند که این حساسیت نشان زنده و پویا بودن انقلاب است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب به انتخابات نیز پرداخته و فرمودند که انتخابات باید پرشور باشد و فرد اصلح انتخاب شود؛ در مورد برجام نیز فرمودند که ملت ایران عمل می‌خواهند.

امام جمعه سردرود در پایان خطبه، از تلاش‌های حوزه مقاومت بسیج سپاه سردرود در امر غربالگری خانه به خانه در طرح شهید سلیمانی قدردانی کرد.


نوشته شده در   جمعه 1 اسفند 1399  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode