ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 10 فروردين 1403
جمعه 10 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 18 بهمن 1399     |     کد : 194905

چین برای جهانی سازی یوان و کاهش استفاده از دلار با سوئیفت شریک شد

انک مرکزی چین به عنوان بخشی از تلاش‌های خود برای جهانی سازی یوان و توسعه ارز دیجیتال این کشور، با سازمان بین بانکی جهانی سوئیفت وارد شراکت شد.

بانک مرکزی چین به عنوان بخشی از تلاش‌های خود برای جهانی سازی یوان و توسعه ارز دیجیتال این کشور، با سازمان بین بانکی جهانی سوئیفت وارد شراکت شد. آژانس دولتی اطلاعات اعتبارات شرکتی چین اعلام کرد که این نهاد جدید که "سرویس اطلاع رسانی دروازه مالی" نام دارد، در تاریخ ۱۶ ژانویه با ۱۰ میلیون یورو (۱۲ میلیون دلار) به عنوان سرمایه این شرکت در پکن به ثبت رسید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب :بانک مرکزی چین به عنوان بخشی از تلاش های خود برای جهانی سازی یوان و توسعه ارز دیجیتال این کشور، با سازمان بین بانکی جهانی سوئیفت وارد شراکت شد.

به گزارش راشاتودی، بانک مرکزی چین به عنوان بخشی از تلاش های خود برای جهانی سازی یوان و توسعه ارز دیجیتال این کشور، با سازمان بین بانکی جهانی سوئیفت وارد شراکت شد.

آژانس دولتی اطلاعات اعتبارات شرکتی چین اعلام کرد که این نهاد جدید که "سرویس اطلاع رسانی دروازه مالی" نام دارد، در تاریخ 16 ژانویه با 10 میلیون یورو (12 میلیون دلار) به عنوان سرمایه این شرکت در پکن به ثبت رسید.

سوئیفت با تامین 55 درصد از سرمایه این شرکت از طریق شرکت تابعه خود در هنگ کنگ، بزرگترین سهامدار این نهاد است در حالی که مرکز تسویه وجوه ملی چین، یک شرکت تابعه بانک مرکزی چین، دارای 34 درصد از سهام این شرکت است.

سوئیف در بیانیه ای که از طریق پست الکترونیکی برای روزنامه ساوث چاینا مورنیگ پست فرستاد، نوشت: سوئیفت به عنوان یک تعاونی بی طرف جهانی، همیشه در جهت منافع کل جامعه اعضای خود عمل کرده است.

این بیانیه افزود: ما بیش از 30 سال است که در بخشی از بازارهای مالی چین فعالیت می کنیم... و همانطور که در هر مکان دیگری کار می کنیم، در صورت لزوم تنظیماتی را انجام می دهیم تا مطابق با الزامات نظارتی باشد.

در این بیانیه همچنین آمده است: [این سرمایه گذاری مشترک] به روزرسانی انطباق با مقررات در راستای رویکردی است که به ما امکان می دهد خدمات خود را برای پشتیبانی از اهداف تجاری مشتریانمان در چین ادامه دهیم و تقویت کنیم.

بر اساس این گزارش، این سرمایه گذاری مشترک پس از ابراز نگرانی در مورد قطع ارتباط چین یا هنگ کنگ از شبکه پرداخت مالی سوئیفت در نتیجه تحریم های دولت ترامپ در مورد مسئله خودمختاری هنگ کنگ، به وجود آمد.


نوشته شده در   شنبه 18 بهمن 1399  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode