ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 13 بهمن 1399     |     کد : 194867

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

عزت و اقتدار انقلاب اسلامی قابل قیاس با هیچ دوران دیگر ایران نیست

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: عزت و اقتدار انقلاب اسلامی قابل قیاس با هیچ دوران دیگر ایران نیست.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: عزت و اقتدار انقلاب اسلامی قابل قیاس با هیچ دوران دیگر ایران نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین حسن شعبانی امروز در افتتاحیه نمایشگاه قرآن و انقلاب در جمع کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی که به مناسبت بزرگداشت ورود حضرت امام خمینی (ره) به ایران برگزار شد گفت: تصمیم‌گیری بدون حضور ایران در تحولات بین المللی، راه به جایی نمی‌برد که این نشان اقتدار جمهوری اسلامی ایران است که با جانفشانی شهدا و ایثارگران محقق شده است.

وی ادامه داد: این همان اقتداری است که شاید برخی نمی‌خواهند آن را ببینند و دشمنان ایران اسلامی طی این سالیان با ترفندهای مختلف به فکر ضربه زدن به آن هستند.

شعبانی افزود: کاندیداهای ریاست جمهوری ایالات متحده مجبور هستند تا در فعالیت‌های تبلیغی خود، نظرات خود را در مورد ایران بیان کنند که این نیز خود نشان از اقتدار ایران است چرا که ایران اسلامی و استکبار ستیز برای آنها یک کابوس است.

وی یادآور شد: ۴۲ سال نورانی انقلاب اسلامی قابل قیاس با هیچکدام از دوره‌های تاریخی این کشور نیست اما با این وجود، برخی در بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی، لکنت زبانی دارند.


شعبانی بیان کرد: حضور اقشار ایرانی در جنگ با داعش، به برکت مجاهدت‌های طولانی این ملت به رهبری بزرگ فرزانه عالم و مرد انقلابی است که در نهایت تبدیل به یک اسوه شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، این مسیر نورانی با وجود تمام مشکلات، در حال تداوم است و راه خود را خواهد پیمود تا به دست صاحب اصلی اش امام زمان (عج) برسد و امروز خدمت در جای جای این سازمان، دفاع مقدس اما از حیث فرهنگی است.


نوشته شده در   دوشنبه 13 بهمن 1399  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode