ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 10 فروردين 1403
جمعه 10 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 1 بهمن 1399     |     کد : 194767

اگر این علائم را دارید به پزشک مراجعه کنید

در دوران شیوع کرونا بسیاری از افراد سعی کردند به جز در موارد ضروری به پزشک و محیط درمانی مراجعه نکنند...

در دوران شیوع کرونا بسیاری از افراد سعی کردند به جز در موارد ضروری به پزشک و محیط درمانی مراجعه نکنند، این کار با هدف کاهش فشار بر کادر درمان و البته قرار نگرفتن در محیط‌های احتمالا آلوده به ویروس انجام می‌شد. اما نباید این موضوع را نادیده بگیرید که در برخی شرایط خاص باید به پزشک مراجعه کنید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب :در دوران شیوع کرونا بسیاری از افراد سعی کردند به جز در موارد ضروری به پزشک و محیط درمانی مراجعه نکنند، این کار با هدف کاهش فشار بر کادر درمان و البته قرار نگرفتن در محیط‌های احتمالا آلوده به ویروس انجام می‌شد. اما نباید این موضوع را نادیده بگیرید که در برخی شرایط خاص باید به پزشک مراجعه کنید.

به گزارش سرویس خواندنی‌های انتخاب، اگرچه موضوع روز سلامتی جهان کرونا است، اما نادیده گرفتن برخی علائم می‌تواند خطرناک باشد:

شما در چشم خود اجسامی می‌بینید
دیدن اجسامی که منجر به تاری دید شدید شما می‌شوند، می‌تواند خطرناک و نشانه‌ای از یک مشکل شدید بینایی مانند جدا شدن شبکیه، پارگی شبکیه یا التهاب چشم باشند، اگر پارگی و جداشدگی شبکیه، به موقع تشخیص داده نشده و درمان نشود، ممکن است منجر به کاهش دید عمیق و مشکل دائمی بینایی شود.

شما تب شدید دارید که قطع نمی‌شود
یک تب داغ مداوم ممکن است به دلیل تعداد زیادی از بیماری‌ها باشد، برای مثال می‌تواند نشانه مواردی جدی مانند عفونت باکتریایی و ذات الریه باشد. اگر بعد از مصرف داروی کاهش دهنده تب، با هم تب شما کاهش پیدا نمی‌کند و به خصوص اگر علائم دیگری مانند حالت تهوع، استفراغ، سرفه یا سردرد دارید، با پزشک خود تماس بگیرید.

شما احساس فشار قفسه سینه دارید
فشار در قفسه سینه، می‌تواند نشانه‌ای از حمله قلبی، مشکل آئورت، آمبولی ریوی، آریتمی و حتی ذات الریه باشد؛ بنابراین اگر احساس درد در قفسه سینه شما شدید است به پزشک مراجعه کنید.


تنگی قفسه سینه دارید
یک علامت دیگر که می‌تواند حمله قلبی، تشریح آئورت، آمبولی ریوی یا آریتمی را نشان دهد احساس تنگی قفسه سینه است. در چنین شرایطی نیز باید هر چه سریعتر به پزشک مراجع کنید.

شما در یک طرف بدن خود ضعف دارید
تقریبا همه افراد می‌دانند که لمس شدن و ضعف در یک بخش بدن شما می‌تواند علامتی خطرناک باشد و رایج‌ترین حدس بین عمومی مردم، سکته مغزی است؛ بنابراین سعی کنید در صورت چنین حسی، هر چه سریعتر به پزشک مراجعه کنید.


نوشته شده در   چهارشنبه 1 بهمن 1399  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode