ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 29 فروردين 1403
چهارشنبه 29 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 26 دي 1399     |     کد : 194732

در خطبه های نماز جمعه تبریز عنوان شد؛

رئیس جمهور باید در میدان عمل و در راه خدمت به مردم باشد

امام جمعه موقت تبریز با اشاره به درپیش بودن انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ گفت: رئیس جمهوری باید انتخاب شود که در میدان عمل بوده و در راه خدمت به مردم باشد.

امام جمعه موقت تبریز با اشاره به درپیش بودن انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ گفت: رئیس جمهوری باید انتخاب شود که در میدان عمل بوده و در راه خدمت به مردم باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مهدی عالی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه تبریز در خصوص اهداف شیطان در گمراهی انسان گفت: خدا در قرآن نسبت شیطان با ما را دشمن آشکار و قسم خورده معرفی می‌کند. شیطان هیچ ابایی در نابود کردن انسان ندارد.

وی افزود: منظور از شیطان هر چیزی است که ما را از راه راست منحرف کند. اگر انسان اهل ایمان باشد، شیطان به او سلطه‌ای ندارد.

امام جمعه موقت تبریز گفت: ایجاد اختلاف و به هم زدن در جامعه کار شیطانی است و ریشه اختلافات، خودخواهی و خود پرستی و نفسانیات است.

وی در خصوص وعده‌های آمریکا نیز افزود: شیطان وعده‌هایی می‌دهد که انسان را به آرزو ها می‌برد که البته این وعده‌ها، دروغین است. عده‌ای وعده‌های ولی فقیه را باور نکردند ولی وعده‌های آمریکا را باور کردند.

وی با اشاره به کاهش آمار مبتلایان به کرونا نیز ادامه داد: به مردم توصیه اکید بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی می‌کنم. از خیرین گمنام و جهادی‌های عرصه میدان کمک‌های مومنانه در این یکسال تشکر ویژه دارم.

عالی با بیان اینکه ایام فاطمیه دوم از امروز آغاز شده افزود: مراسمات فاطمیه مراسم مانند هر سال با شکوه و با رعایت دستورالعمل‌های برگزار شود.

وی سپس به رحلت علامه مصباح نیز اشاره کرد و گفت: علامه مصباح شخصیت کم نظیری بود که نادانان و بدخواهان او را ترور شخصیت کردند و به عناوین مختلف او را مورد هجمه قرار دادند. آنهایی که به دنبال تفکر لیبرال بود، نسبت به علامه مصباح با خلط مبحث و مغالطه، تفکرات ناب او را تخریب می‌کردند.

امام جمعه موقت تبریز در خصوص تحریم‌ها نیز گفت: رهبر انقلاب فرموده بودند که هدف برجام رفع تحریم هاست و اگر عملی نشود خسارت محض است.

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری در خرداد ماه و ضرورت انتخاب یک دولت جوان گفت: مقام معظم رهبری تکیه بر دولت جوان دارند و ما فردی در رأس دولت می‌خواهیم که دائماً در میدان عمل باشد و مکتب سلیمانی به ما این را یاد داد. ما رئیس جمهوری می‌خواهیم که با مردم و برای مردم باشد.

وی در خصوص واکسن ایرانی کرونا نیز گفت: رهبر انقلاب، آشنا به حوادث جهان و دلسوز ما هستند اما عده‌ای سر و صدا راه انداخته و دایه مهربان‌تر از مادر شدند. آمریکا به واکسن خودش اعتماد ندارد. آنهایی که ما را تحریم دارویی کرده‌اند، چطور شده که به ما واکسن کرونا می‌دهند.


نوشته شده در   جمعه 26 دي 1399  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode