ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 17 دي 1399     |     کد : 194650

حجت‌الاسلام قمی:

مرور ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس همان مرور اسلام ناب است

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه مرور ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس همان مرور اسلام ناب است گفت: انسان‌های بزرگی در ایام دفاع مقدس جلوه‌گر شدند که مرور همین‌ها مرور اسلام است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه مرور ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس همان مرور اسلام ناب است گفت: انسان‌های بزرگی در ایام دفاع مقدس جلوه‌گر شدند که مرور همین‌ها مرور اسلام است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی در مراسم امضای تفاهم نامه مشترک میان بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس و سازمان تبلیغات اسلامی که امروز سه شنبه ۱۶ دی ماه ۱۳۹۹ در موزه دفاع مقدس برگزار شد، گفت: ما در عصر حضرت امام (ره) زندگی می‌کنیم. پس از ظهور بزرگ مردی به نام امام روح الله خمینی دوگانه‌های موهوم مجالی برای طرح شدن ندارند. سطح ما از صحبت‌های بین دوگانه بین دین و دنیا، دین و زندگی، دین و دوستی، علم و دین فراتر رفته است. نمی‌شود به این دوگانه موهوم گرفتار شد که حرف‌هایی مجزا در خصوص اسلام یا انقلاب می‌زند.

وی ادامه داد: ارزش‌های اسلام و دفاع مقدس هردو در یک راستا هستند.

حجت الاسلام قمی با بیان اینکه مرور ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس همان مرور اسلام ناب است گفت: انسان‌های بزرگی در ایام دفاع مقدس جلوه‌گر شدند که مرور همین‌ها مرور اسلام است. حضرت امام (ره) به علما نوشتند هفتاد سال عبادت کردید اما وصیت نامه شهدا را بخوانید تا متوجه شوید که چطور یک شبه ره صد ساله را می‌شود طی کرد.

وی ادامه داد: مرور ارزش‌های انقلاب مرور اسلام ناب در گستره جغرافیایی است لذا ما با خادمین فرهنگ جهاد و مقاومت امروز همراه شده‌ایم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی عنوان کرد: این برنامه امروز همراهی‌اش صوری و دیپلماتیک نیست. این تفاهم نامه کتابت شده یک اعتقاد است.این‌جور مکتب امام (ره) را فهمیدیم که ارزش‌های دفاع مقدس را باید تبیین کنیم. ما ماموریتمان را ترویج ارزش‌های دفاع مقدس می‌دانیم.

قمی با اشاره به ظرفیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی گفت: با هم افزایی های راهبردی می‌توانیم یاری رسان هم باشیم و با اشتیاق آمدیم تا فتح بابی برای خدمت مؤثر داشته باشیم. سازمان تبلیغات اسلامی با ظرفیت‌های بی بدیل و گسترده جامعه قرآنی، هیأت‌های مذهبی و هنری و تبلیغ حتماً برای تبیین مکتب حضرت امام و حاج قاسم به این هم افزایی دامن خواهد زد و منشأ برکاتی زیاد خواهد شد.

وی در پایان گفت: به مجاهدینی که در راه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا تلاش می‌کنند خسته نباشید عرض کرده و اعلام می‌کنم سازمان تبلیغات اسلامی حرکت جدی در تبیین اسلام ناب را در دستور کار قرار خواهد داد.


نوشته شده در   چهارشنبه 17 دي 1399  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode