ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 31 فروردين 1403
جمعه 31 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 15 دي 1399     |     کد : 194635

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

سردار سلیمانی قدرت نرمی برای انقلاب ایجاد کرد

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: امروزه حاج قاسم سلیمانی، یک قدرت نرمی برای انقلاب اسلامی ایجاد کرده است که نیازی به حمله به آمریکا از سوی ایران نیست بلکه از درون خود آن‌ها قیام خواهند کرد.

ایسنا/آذربایجان شرقی: مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: امروزه حاج قاسم سلیمانی، یک قدرت نرمی برای انقلاب اسلامی ایجاد کرده است که نیازی به حمله به آمریکا از سوی ایران نیست بلکه از درون خود آن‌ها قیام خواهند کرد.

حجت‌الاسلام حسن شعبانی در اجتماع سربازان وطن در مصلای اعظم حضرت امام خمینی (ره) تبریز، گفت: زمانی که از مقاومت و استقامت سخن به میان می‌آید، برخی چنان فکر می‌کنند که افرادی که در جبهه مقاومت بوده و شعار اصلی آن‌ها، مقاومت در مقابل استکبار است، فقط با احساس رفتار می‌کنند و آن‌هایی که در مقابل دشمن، به دنبال سازش هستند عاقل هستند.

وی ادامه داد: اگر به سراغ گروه‌های فتنه برویم اظهار دارند که ما عقل داریم و به این وسیله به این جایگاه رسیدیم.

وی افزود: با کمی تأمل می‌توان دریافت که در این عالم، عامل تمام بدبختی‌ها، ظلم، انحراف و فساد در سایه عقل منهای وحی است که انسان را وحشی به بار می‌آورد.

حجت الاسلام شعبانی با اشاره به موضوع عقل در چارچوب وحی، گفت: به کم بودن سرمایه‌های مادی و قدرت نظامی نگاه نکنید، که اگر باور به این باشد که خداوند به شرط عمل کردن به وظیفه، به تو یاری خواهد رسانید همین در عالم تحقق خواهد یافت.

وی ادامه داد: چیزی سست‌تر از تار عنکبوت در این دنیا وجود ندارد اما خداوند متعال با همین تار عنکبوت، پیامبر خود را حفظ می‌کند.

وی افزود: افرادی که ادعا کردند می‌توانند با دشمن روابط مسالمت آمیزی برقرار کنند امروزه هیچ دستاوردی ندارند.

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی در سایه مکتب سلیمانی، ظلم ستیزی و استقامت توانسته است تا خود را زنده نگه دارد اما با فکر استکبارستیزی و در مقابل ظلم ایستادن، اذیت شده اما هیچ‌گاه در مقابل دشمن، کوتاه نیامده و روز به روز بر عزت خود افزوده است.

به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، وی با بیان این‌که در سایه حاج قاسم سلیمانی، حتی افرادی که طاغوتی بوده، با زبان خود می‌گویند ما انقلاب را دوست داریم، افزود: اصلی‌ترین محور صحبت سردار سلیمانی، این بود که ما هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن، جبهه مقاومت با قدرت ایمان و معنویت پیروز شدیم.


نوشته شده در   دوشنبه 15 دي 1399  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode