ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 10 فروردين 1403
جمعه 10 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 14 دي 1399     |     کد : 194626

سخنگوی ستاد کرونا:

این احتمال وجود دارد که ویروس انگلیسی وارد کشور شده باشد

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: ویروس انگلیسی به ترکیه و چند کشور همسایه شرقی نیز وارد شده است و خیلی خطرناک است و ما با همسایه های شرقی رفت و آمد رسمی....

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: ویروس انگلیسی به ترکیه و چند کشور همسایه شرقی نیز وارد شده است و خیلی خطرناک است و ما با همسایه های شرقی رفت و آمد رسمی و غیر رسمی خیلی زیادی داریم.وی افزود این ویروس انگلیسی دیر یا زود به همه جا خواهد رفت و چه بسا ممکن است وارد کشور ماهم شده باشد.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: ویروس انگلیسی بعد از ترکیه به همسایه های شرقی ایران رسیده و این احتمال وجود دارد که ویروس انگلیسی وارد کشور شده باشد.

به گزارش انتخاب، علیرضا رئیسی در برنامه تلویزیونی گفت: ویروس انگلیسی به ترکیه و چند کشور همسایه شرقی نیز وارد شده است و خیلی خطرناک است و ما با همسایه های شرقی رفت و آمد رسمی و غیر رسمی خیلی زیادی داریم.


وی افزود: این ویروس انگلیسی دیر یا زود به همه جا خواهد رفت و چه بسا وارد کشور ماهم شده باشد.

علیرضا رئیسی ادامه داد: ببینید دو بحث وجود دارد یکی بحث این ویروس انگلیسی است و دیگری بحث همین ویروسی است که در کشور خودمان و در هر کشور دیگری وجود دارد و کاملا مستعد جهش است. بالاخره ویروس کرونا مستعد است که جهش انجام بدهد و تقریبا هر سه ماه یک بار تا به حال هم جهش داشته و جهش های زیادی هم داشته است. اما چیزی که ویروس انگلیسی را خیلی در اذهان ترسناک کرده و الآن میلیون ها اروپایی واقعا هراسان هستند به این دلیل است که جهش دقیقا در جایی صورت گرفته که در میله هایی که روی ویروس است قدرت چسبندگی به سلول های بدن انسان را بسیار بالا برده و این قدرت چسبندگی بالا باعث شده که قدرت سرایت بالاتر برود و برآورد می شود که سرعت سرایت تا 70 درصد بالاتر برود.


نوشته شده در   يکشنبه 14 دي 1399  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode