ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 1 ارديبهشت 1403
شنبه 1 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 10 دي 1399     |     کد : 194603

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

انقلاب اسلامی ایران مردمی‌ترین انقلاب جهان است

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: انقلاب اسلامی ایران یکی از مردمی‌ترین انقلاب های دنیا است که علی رغم انواع توطئه‌های اقتصادی و سیاسی دشمن، با پشتیبانی مردم سر پا مانده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: انقلاب اسلامی ایران یکی از مردمی‌ترین انقلاب های دنیا است که علی رغم انواع توطئه‌های اقتصادی و سیاسی دشمن، با پشتیبانی مردم سر پا مانده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین حسن شعبانی دیشب در مراسم تجلیل از وزیر شعار تبریز، میرعلی اصغر علوی که در بیت نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی برگزار شد گفت: انقلاب اسلامی ایران بدون شک مردمی‌ترین انقلاب دنیاست و علی رغم تمام توطئه‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و تحریم‌های ظالمانه و جنگ تحمیلی دشمنان نتوانستند این انقلاب را که از حمایت مردم برخوردار است به زمین بزنند و در واقع صاحبان اصلی این انقلاب و نظام، مردم هستند و همواره نقش اصلی را ایفا می‌کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی یادآور شد: سازمان تبلیغات اسلامی و اداره کل تبلیغات استان، وظیفه خود دانسته تا افراد و مجموعه‌هایی که در طول سالیان انقلاب بدون ذره‌ای توقع از اداره‌های دولتی و حاکمیتی، بخش‌های مختلف انقلاب، نهادهای انقلابی و به خصوص حرکت‌های مردمی نقش ایفا کرده‌اند شناسایی کرده و به عنوان الگویی برای قدم برداشتن جوانان در این عرصه، معرفی کند.

وی افزود: این حرکت به تازگی آغاز شده و امید است به عنوان شاخص فعالیت فرهنگی در استان به یادگار بماند.

وی با اشاره به خصایص وزیر شعار تبریز افزود: حاج میر علی اصغر علوی یکی از چهره‌های انقلابی است که بدون ادعا و با تمام وجود، در این راه قدم برداشته و همه با فریادها و شعارهای انقلابی ایشان آشنا هستند تا این پرچم نسل به نسل به آیندگان منتقل شود.


نوشته شده در   چهارشنبه 10 دي 1399  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode