ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403
چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 26 آذر 1399     |     کد : 194471

جشنواره سراسری آواها و نغمات دینی آیات "ترنم آسمانی" به صورت مجازی برگزاری می‌شود

سومین جشنواره سراسری آواها و نغمات دینی آیات ترنم آسمانی، با هدف نشر و اشاعه مفاهیم دینی در قالب هنرهای آوایی و همچنین ارزیابی و رقابت فعالان و گروه‌های همخوانی و همنوایی دینی به صورت مجازی برگزار می‌شود.

ایسنا/آذربایجان شرقی :سومین جشنواره سراسری آواها و نغمات دینی آیات ترنم آسمانی، با هدف نشر و اشاعه مفاهیم دینی در قالب هنرهای آوایی و همچنین ارزیابی و رقابت فعالان و گروه‌های همخوانی و همنوایی دینی به صورت مجازی برگزار می‌شود.

این جشنواره از دو بخش عمومی و ویژه تشکیل شده که تولیدات استودیویی همخوانی قرآن کریم، آکاپلا و تواشیح، انشاد فردی و موسیقایی و کلیپ و نماهنگ با موضوع دوران‌کرونایی رشته‌های بخش عمومی و جایزه حاج قاسم سلیمانی تک رشته بخش ویژه را تشکیل می‌دهند.

موضوعاتی همچون مواسات، وحدت، کمک مومنانه، جبهه مقاومت، ایثار و شهادت، حجاب و عفاف، سبک زندگی ایرانی اسلامی، مدح اهل بیت(ع) و... محتوای آثار ارسالی این جشنواره را شامل می‌شوند و شرکت کنندگان تا ۲۰ بهمن ماه ۱۳۹۹ فرصت دارند تا در این جشنواره شرکت کنند.

همچنین به‌منظور حمایت از تولید آثار فاخر صوتی و چندرسانه‌ای، علاوه بر اهدای جوایز نقدی به برگزیدگان جشنواره، حمایت مالی از تولید آثار جدید ایشان صورت می‌شود.

این جشنواره از سلسله جشنواره‌های قرآنی آیات است که با حمایت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، توسط موسسه فرهنگی قرآن و عترت طارق تبریز اجرا می‌شود.

به نقل از روابط عمومی حوزه هنری آذربایجان‌شرقی، سومین جشنواره سراسری آواها و نغمات دینی آیات ترنم آسمانی باتوجه به شرایط کرونایی حال حاضر به صورت مجازی برگزار می‌شود و علاقمندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی جشنواره ترنم آسمانی به نشانی www.TarannomeAsemani.ir مراجعه کنند.


نوشته شده در   چهارشنبه 26 آذر 1399  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode