ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 10 فروردين 1403
جمعه 10 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 29 آبان 1399     |     کد : 194187

امام جمعه تبریز؛

مردمی بودن عامل موفقیت بسیج است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‎شرقی و امام جمعه تبریز عامل موفقیت بسیج را مردمی بودن و وابسته نبودن به جریانی خاص دانست و گفت: بسیج با بصیرت بالا و در مواقع حساس و بحرانی در میدان حضور دارد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‎شرقی و امام جمعه تبریز عامل موفقیت بسیج را مردمی بودن و وابسته نبودن به جریانی خاص دانست و گفت: بسیج با بصیرت بالا و در مواقع حساس و بحرانی در میدان حضور دارد.

به گزارش نصر، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم روز چهارشنبه در جمع فرماندهان، بسیجیان و کارکنان سپاه عاشورا به مناسبت آغاز هفته بسیج با بیان اینکه بسیج لحظه شناس است، اظهار کرد: اخلاص در عمل، تکلیف گرایی، ولایت مداری، دغدغه مندی و مسئولیت پذیری، امنیت بخشی و نشاط آفرینی از ویژگی‌ها بسیج به حساب می‌آید که موجب شده در عرصه‌های اجتماعی کارکردهای مختلفی را از این فرهنگ در جامعه تعریف کند.

وی گفت: هیچ تشکیلاتی به گستردگی بسیج وجود ندارد که عامل انسجام، وحدت و صمیمت شده و امام راحل و رهبر معظم انقلاب در برهه‌های مختلف به آن توجه ویژه‌ای داشته باشند.
وی با بیان اینکه بیداری اسلامی در منطقه در سایه فرهنگ انقلاب و فرهنگ بسیج است ادامه داد: خدامحوری، ولایت مداری، حق گویی، تکلیف گرایی، عقل گرایی، شناخت همه جانبه دشمن و جبهه شناسی از جمله مولفه‌های اندیشه بسیج است که در عرصه‌های مختلف در داخل و خارج کشور به منصه ظهور رسیده است.
امام جمعه تبریز خاطرنشان کرد: تشکیل هسته‌های مقاومت در جهان موجب ایجاد شرایط و تحولات داخلی و بین المللی شده است و ما باید بیش از پیش به مولفه‌ها و مبانی بسیج و فرهنگ آن تکیه کنیم.
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم تکیه بر این مولفه‌ها و اندیشه‌ها را ضروری خواند و گفت: فاصله گرفتن برخی از سیاسیون از مبانی و اصول انقلاب، حرکت خزنده انقلاب زدایی در کشور و حذف چهره‌های انقلابی نیاز به تقویت فرهنگ بسیج را در جامعه دو چندان کرده است.

بنا به این گزارش، از پنجشنبه ۳۰ آبان تا چهارشنبه ۶ آذر هفته بسیج نام گذاری و عنوان های «بسیج؛ مقاومت، ایثار و شهادت»، «بسیج؛ اخلاق و معنویت»، «بسیج؛ علم و فناوری»، «بسیج؛ سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی»، «بسیج؛ فرهنگ و بصیرت»، «بسیج؛ دفاع و امنیت» و «بسیج؛ اقتصاد مقاومتی و جهاد خدمت رسانی» برای روزهای هفته بسیج تعیین شده است.


برچسب ها
نوشته شده در   پنجشنبه 29 آبان 1399  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode