ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 29 آبان 1399     |     کد : 194185

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان خبر داد

اجرای طرح شهید سلیمانی از اول آذر تا ۱۳ دی در آذربایجان‌شرقی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی از آغاز اجرای طرح شهید سلیمانی، همزمان با هفته بسیج با شعار "راه سلیمانی" از کوچه خدمت به محرومین می‌گذرد، در استان خبر داد و گفت: این طرح در راستای کمک به نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا اجرا می‌شود.

ایسنا/آذربایجان شرقی: مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی از آغاز اجرای طرح شهید سلیمانی، همزمان با هفته بسیج با شعار "راه سلیمانی" از کوچه خدمت به محرومین می‌گذرد، در استان خبر داد و گفت: این طرح در راستای کمک به نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا اجرا می‌شود.

حجت الاسلام سید شهاب الدین حسینی در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: باتوجه به آغاز هفته بسیج و تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر تداوم کمک‌های مومنانه و دستگیری از آسیب دیدگان از کرونا، سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، اجرای طرح "شهید سردار سلیمانی" را کلید زده و به استان‌ها ابلاغ کرده است.

وی با بیان این‌که این طرح از یکم آذر همزمان با هفته بسیج آغاز شده و تا ۱۳ دی سالروز "شهادت سپهبد سردار سلیمانی" در استان ادامه خواهد داشت، افزود: هدف اصلی این طرح کمک به نیازمندان، با استفاده‌ی حداکثری از ظرفیت موقوفات، مشارکت‌های مردمی و کمک‌های خیران است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان با بیان این‌که شورای هماهنگی امور خیریه در سراسر استان و همچنین مراکز افق نیز در این رابطه پیشگام خواهند بود، ادامه داد: در راستای پیوست فرهنگی طرح نیز به تمامی بسته‌های ارزاق که از اداره کل اوقاف، به سراسر استان ارسال خواهد شد، ادعیه‌ها و تصاویر سردار سلیمانی نصب می‌شود.

وی با بیان این‌که اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در راستای اجرای این طرح، با تمام ظرفیت و با استفاده حداکثری از نیات موقوفات، کمک‌های خیران و مشارکت‌های مردمی وارد میدان می‌شود، افزود: هر بسته معیشتی شامل ۳۵۰ هزار تومان ارزاق با کیفیت و داخلی بوده و بین نیازمندان سراسر استان توزیع خواهد شد.

وی اضافه کرد: در کنار بسته‌های معیشتی، لباس گرم، وسایل گرمایشی، گوشت قربانی و گوشت مرغ، ماسک و ضدعفونی کننده نیز تهیه و توزیع شده و همچنین غذای گرم در آستان مطهر امام زادگان(ع)، طبخ و بین نیازمندان پخش خواهد شد.

حسینی در پایان گفت: با توجه به اینکه اطعام و توزیع غذا در فرهنگ اسلام موضعیت داشته و سیره اهل بیت(ع) نیز موید این مطلب است، ضرورت دارد که باهمکاری و مشارکت گروه‌های جهادی، طبخ و توزیع غذای گرم (به ویژه بین مناطق کم برخوردار) در دستور کار قرار گیرد.


نوشته شده در   پنجشنبه 29 آبان 1399  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode