ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 9 فروردين 1403
پنجشنبه 9 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 11 آبان 1399     |     کد : 194000

پیام تسلیت مسئولان به دنبال درگذشت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی

مسئولان، نهادها و دانشگاه‌های استان در پی درگذشت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی پیامی صادر کرده و این ضایعه را به جامعه هنری و رسانه‌ای استان تسلیت گفتند.

ایسنا/آذربایجان شرقی: مسئولان، نهادها و دانشگاه‌های استان در پی درگذشت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی پیامی صادر کرده و این ضایعه را به جامعه هنری و رسانه‌ای استان تسلیت گفتند.

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در استان و  استاندار آذربایجان شرقی

امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی در پیام مشترکی، درگذشت مرحوم محمد محمدپور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان را تسلیت گفتند. متن پیام حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم و دکتر پورمحمدی به این شرح است:

خبر درگذشت جناب آقای دکتر محمد محمدپور، مدیرکل ساعی و پرتلاش فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی و جانباز سرافراز هشت سال دفاع مقدس، موجب تأثر و تألم فراوان شد.

مرحوم دکتر محمدپور از مدیران سخت‌کوش استان بود که با روحیه جهادی در سنگر حساس فرهنگ و هنر، منشأ خدمات بسیار برجسته‌ای شد و در مسیر خدمت به اهالی فرهنگ و هنر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکرد.

اینجانبان درگذشت این مدیر پرتلاش را به خانواده محترم ایشان، جامعه بزرگ فرهنگ، ادب و هنر آذربایجان و اعضای شورای اداری استان تسلیت عرض می‌کنیم و برای آن مرحوم از درگاه ایزد منان، علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسألت داریم.

پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی را تسلیت گفت.

در متن پیام تسلیت سیدعباس صالحی آمده است:

خبر درگذشت مدیر توانا و متعهد، مرحوم محمد محمدپور مدیرکل فقید فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی و از جانبازان دوران دفاع مقدس موجب تاسف و تاثر عمیق گردید.
آن مرحوم از جمله مدیران فرهنگی کاردان و سختکوشی بود که در دوران مسئولیت خویش همواره منشاء و اثر خالصانه در خدمت اهالی فرهیخته فرهنگ و هنر به ویژه هنرمندان خطه آذربایجان بود.
اینجانب فقدان این همکار تلاشگر را به خانواده آن مرحوم و مدیران و کارکنان عزیز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صمیمانه تسلیت می گویم و از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید، رحمت واسعه و همنشینی با اولیاء الله و برای بازماندگان معزز صبر و اجر خواستارم.»

پیام تسلیت شهردار تبریز

شهردار تبریز نیز با صدور پیامی، درگذشت محمد محمدپور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی را تسلیت گفت. در پیام ایرج شهین باهر آمده است:

هوالباقی

خبر آنچنان بهت‌آور و تاسف‌بار است که هنوز به باورمان نمی‌نشیند. فراق ابدی «دکتر محمد محمد پور»، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، دردی جانکاه را بر دلهای اهالی فرهنگ و هنر جاری ساخته است.
خانواده شهرداری کلانشهر تبریز، خود را شریک این اندوه بزرگ می داند و ضمن عرض تسلیت به اهالی فرهنگ و هنر استان، غفران و رحمت الهی برای مرحوم محمدپور را از درگاه خداوند متعال مسألت دارد.
روحش شاد و یادش گرامی باد.

پیام تسلیت رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی


رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی با صدور پیامی درگذشت  دکتر محمدمحمدپور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان را تسلیت گفت.

متن پیام دکتر جعفر محسنی به شرح زیر است:

خبر درگذشت مرحوم مغفور شادروان محمدمحمدپور، مدیر کل فقید فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی موجب تالم و تاثر خاطر گردید.

اینجانب مصیبت وارده را به خانواده معزز آن مرحوم، جامعه فرهنگی استان و کارکنان محترم اداره‌کل ارشاد اسلامی استان تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم از درگاه خداوند منان مغفرت و برای سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل آرزومندم.

پیام تسلیت مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی

متن پیام احمد حمزه‌زاده به شرح زیر است:

بسمه تعالی

انالله و انا الیه راجعون

خبر ضایعه درگذشت برادر ارجمند دکتر محمد محمدپور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی موجبات تاثر و تالم فراوان گردید.

ایشان به حق یکی از مدیران دلسوز و متخصص استان بودند و سال ها چه در کسوت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و چه دیگر مسئولیت‌ها، خدمات ارزنده و ماندگاری در سنگر خدمت به فرهنگ و هنر استان ارائه و از هیچ کوششی دریغ نداشتند و زحمات و آثار ارزشمند تلاش‌های ایشان برای همیشه در اذهان مردم شریف استان باقی خواهد ماند.

این‌جانب مصیبت وارده را به خانواده محترم داغ‌دار، جامعه فرهنگ و هنر و همچنین مردم شریف استان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند سبحان برای بازماندگان صبر و شکیبای…

پیام تسلیت مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان

متن پیام حجت الاسلام والمسلمین حسینی به شرح زیر است:

«إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعونَ»

خبر درگذشت مرحوم محمدپور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی موجب تالم خاطر مردم استان و اهالی فرهنگ و هنر گردید. بی گمان درگذشت این چهره خدوم و خدمتگذار ضایعه‌ای برای عرصه فرهنگ و هنر استان است.

اینجانب ضمن تسلیت درگذشت این جانباز والا مقام، به جامعه فرهنگ و هنر و همچنین خانواده معزز ایشان، برای آن مرحوم از محضر خداوند متعال، رحمت و برای بازماندگان طلب صبر دارم.

پیام تسلیت دانشگاه تبریز

دانشگاه تبریز نیز به دنبال درگذشت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، پیام درگذشت صادر کرد. متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت محمد محمدپور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی موجب تالم و تاثر گردید. بی گمان درگذشت وی ضایعه‌ای برای عرصه فرهنگ و هنر استان است که یکی از چهره‌های خدوم، خدمتگزار، اندیشمند، عاشق و دوست دار فرهنگ و هنر خود را از دست داده است.

دانشگاه تبریز درگذشت این مرد دوستدار عرصه فرهنگ و هنر را به خانواده محترم ایشان و عموم اهالی فرهنگ و هنر تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسالت می نماید.

پیام تسلیت عضو شورای شهر تبریز

متن پیام سونیا اندیش به شرح زیر است:

انَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

خبر درگذشت مدیرکل فقید فرهنگ و ارشاد استان آذربایجان شرقی، شادروان دکتر محمد محمدپور که از مدیران پرتلاش و خدوم استان بودند، موجب اندوه و تاسف بسیار گردید.

اینجانب ضمن عرض تسلیت و همدردی خدمت خاندان معزز ایشان، کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد استان و تمام دوستان و همراهان آن عزیز فقید، از درگاه آفریدگار یکتا برای آن عزیز از دست رفته شادی روح و علوّ درجات و برای داغداران محترم صبر و بردباری آرزومندم.

پیام تسلیت رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی

در متن پیام تسلیت عزیز جوان پور آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

«إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعونَ»

خبر تأسف‌بار درگذشت ناگهانی همکار ارجمند شادروان مرحوم مغفور جناب آقای دکتر محمد محمدپور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس، موجب تأثر و تألم شد.

اینجانب به نیابت از دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان، فقدان این همکار بزرگوار را به خانواده محترم ایشان و مجموعه گرانقدر فرهنگ و ارشاد اسلامی تسلیت عرض می‌نمایم.

خداوند آن عزیز سفر کرده را در جوار رحمت خویش قرین آمرزش و آرامش قرار دهد و به بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل عنایت فرماید.

پیام رییس شورای شهر تبریز

رییس شورای اسلامی شهر تبریز نیز در پیامی درگذشت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی را تسلیت گفت. در پیام شهرام دبیری آمده است:
 
انالله و انا الیه راجعون
خبر درگذشت آقای محمد محمدپور مدیر کل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی که از روزهای گذشته به ویروس کرونا مبتلا شده بود بسیار دردناک و تاسف بار بود.
وی درحالی دعوت حق را لبیک گفت که پیش از این در جبهه های حق علیه باطل با رشادت علیه دشمن جنگید و امروز نیز در سنگر مدیریت، در مسیر خدمت به شهروندان جان خویش را فدا کرد.

اینجانب ضمن تسلیت درگذشت این جانباز گرانقدر به جامعه فرهنگ و هنر و همچنین خانواده معزز ایشان، برای آن مرحوم طلب غفران و رحمت و برای بازماندگان محترم صبر و اجر و بردباری آرزومندم.

پیام تسلیت فرماندار تبریز

متن پیام بهروز مهدوی به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم
إنّا لله و إنّا إلیه راجعون

متأسفانه و در کمال ناباوری، با خبر شدیم دکتر محمد محمدپور جانباز سرافراز جنگ تحمیلی و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی در اثر ابتلا به بیماری کرونا، به یاران شهیدش پیوست.
ایشان انسانی وارسته و مدیری توانمند در حوزه فرهنگ و هنر بودند و فقدان وی خسرانی جبران ناپذیر برای عرصه فرهنگ و هنر آذربایجان می باشد.
این ضایعه دردناک را خدمت خانواده محترم وی، جامعه فرهنگ، ادب و هنر آذربایجان و مردم شریف و فرهنگ دوست تبریز تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم علو درجات از درگاه خداوند منان آرزومندم.


 پیام تسلیت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان

سازمان صنعت، معدن و تجارت استان نیز با صدور پیامی درگذشت مرحوم محمدپور را تسلیت گفت، متن پیام به شرح زیر است:

با نهایت تاسف و تاثر ضایعه درگذشت مرحوم مغفور شادروان جناب آقاب دکتر محمد محمدپور مدیر کل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی استان را تسلیت و تعزیت عرض نموده، برای آن مرحوم غفران و رحمت الهی و برای جامعه فرهنگ و هنر استان و بازماندگان صبر و اجرجزیل مسئلت داریم.

به گزارش ایسنا، محمد محمدپور متولد 1347 سلماس و دانش آموخته رشته روانشناسی عمومی از دانشگاه تبریز بود که از سال 95 سمت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی را بر عهده داشت. ریاست کتابخانه مرکزی و عضویت در هیئت امنای کتابخانه ملی تبریز، معاونت فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مدیریت روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، مدیریت موزه مقبره الشعرا و ... از جمله دیگر سوابق اجرایی وی بود. محمدپور جانباز دوران دفاع مقدس بود و بر اثر ابتلا به کرونا، بامداد امروز(شنبه 10 آبان) دار فانی را وداع گفت.


نوشته شده در   يکشنبه 11 آبان 1399  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode