ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 18 مهر 1399     |     کد : 193803

اعلام برنامه‌های بزرگداشت هفته ملی کودک در آذربایجان‌شرقی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌شرقی گفت: برنامه‌های بزرگداشت هفته ملی کودک ۱۲ تا ۱۷ مهرماه با تأکید بر آموزه‌های عاشورایی و شعار «آینده را باید ساخت» در سراسر استان برگزار می‌شود.

 مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌شرقی گفت: برنامه‌های بزرگداشت هفته ملی کودک ۱۲ تا ۱۷ مهرماه با تأکید بر آموزه‌های عاشورایی و شعار «آینده را باید ساخت» در سراسر استان برگزار می‌شود.

اعلام برنامه‌های بزرگداشت هفته ملی کودک در آذربایجان‌شرقیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، علی بینش، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان امروز، ۱۲ مهرماه در جمع خبرنگاران گفت: برنامه‌های بزرگداشت هفته ملی کودک از دوازدهم تا هفدهم مهرماه، با تأکید بر آموزه‌های عاشورایی و شعار «آینده را باید ساخت» در سراسر استان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: برنامه‌های بزرگداشت هفته ملی کودک به جهت تقارن با اربعین سوگواری حضرت اباعبدالله‌‌الحسین‌(ع) با تأکید بر آموزه‌های عاشورایی برگزار خواهد شد.

بینش با تأکید بر این‌که کودکان به‌عنوان صاحبان اصلی فردای میهن اسلامی، آینده‌سازان کشورمان هستند، شعار امسال هفته ملی کودک را «آینده را باید ساخت» عنوان کرد و افزود: با توجه به شرایط کرونایی و لزوم مراقبت از کودکان و پیشگیری از ابتلای آنان به ویروس کرونا، برنامه‌های امسال هفته ملی کودک اغلب در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی اجرا خواهد شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی گفت: افزایش توجه بزرگسالان به رعایت حقوق کودکان مهم‌ترین هدف برنامه‌های بزرگداشت هفته ملی کودک است.

بینش، دیدار جمعی از کودکان با مسئولان استانی و شهرستانی، تجدید بیعت آینده‌سازان میهن اسلامی با آرمان‌های بلند شهدای والامقام، برپایی کارگاه‌های هنری و ادبی به‌صورت مجازی و با محوریت آموزه‌های عاشورایی برای کودکان، پخش رایگان فیلم‌های جذاب به‌صورت روزانه و از طریق سایت kpf.ir و تجلیل از کودکان برگزیده در مهرواره فرهنگی ـ هنری «آب» با مشارکت شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی را از جمله برنامه‌هایی عنوان کرد که همزمان با هفته ملی کودک اجرا خواهد شد.


نوشته شده در   جمعه 18 مهر 1399  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode